Wie kan ons helpen.
sinds 3 weken kunnen we wel via de vaste telefonie bellen, maar niet gebeld worden én wordt de wifi-verbinding steeds trager (bijvoorbeeld: op de mobiele telefoon hebben we nog maar 1 of 2 streepjes...).
We hebben een nieuwe vaste telefoon-set gekocht, helaas is het probleem hier niet mee opgelost.
Wat betreft de wifi; we hebben via de KPN Site een programma laten lopen om (op afstand) de internetverbinding na te laten kijken en te verbeteren. Daarbij kregen we de melden dat de instellingen van de Experia Box niet meer goed waren: "De instellingen op je Experia Box (modem) moeten worden verbeterd". We hebben dit uit laten voeren .... helaas zonder resultaat.
We hebben al jaren een KPN Experia Box V8, welke het altijd goed heeft gedaan en die altijd op dezelfde plek staat.
Zojuist alle kabels nog eens nagekeken en opnieuw aangesloten... ook dat mag niet baten.
We hopen dat alles goed en vakkundig kan worden opgelost... de klantenservice van KPN kan ons hier nml. niet mee helpen.
Beste antwoord door Denise van KPN
Bekijk origineel