Beantwoord

Wifi telefoon samsung w6100

• 18 June 2012
  • 4 reacties
  • 10014 keer bekeken

hallo ik ben nieuw op dit forum en ik heb een vraag over wat betreft mijn wifi telefoon.
ik heb een samsung w6100 wifi telefoon. maar ik probeer dat ding aan de praat te krijgen en het gaat me niet zo goed af.
hij is gekoppeld met mijn experiabox maar naar mijn idee moet er meer ingesteld worden zoals o.a. sip protocollen enz.
ik vraag me ook af of uberhaupt mogelijk is. heeft iemand van jullie misschien raad?

dank u wel,
met vriendelijke groet,
jeffrey
icon

Beste antwoord door Jeffersonmouze 19 June 2012, 16:19

Bekijk origineel

4 reacties

ik heb inmiddels wel een link gevonden met hoe ik dit moet instellen maar ik weet alleen de gegevens niet van knp

http://download.topit.nl/Technotes/SMT-W6100_VoIP_configuratie.pdf

de volgende instellingen dient u te configureren*.

1. domeinnaam van de proxyserver (b.v. sip.samsung.com)

2. domeinpoort is standaard 5060

3. vervaltijd is standaard 3600

4. proxyserver (b.v. sip.samsung.com)

5. proxypoort is standaard 5060

6. sip-poort is standaard 5060

7. rtp-poort is standaard 10000

8. rtp-codec, hier kunt u de gewenste audio codecs selecteren en de prioriteit van de codecs

9. sip gebruiker: de loginnaam voor uw sip account, deze heeft u van uw provider ontvangen

10. sip wachtwoord: het wachtwoord voor uw sip account, deze heeft u van uw provider ontvangen

Reputatie 3
Badge +1
Beste Jeffersonmouze,

Helaas moet ik u hier teleurstellen. Er zijn onder andere gegevens nodig zoals de Sip server en bijbehorende username & wachtwoord. KPN geeft deze gegevens niet vrij.

Met vriendelijke groet,

Binne

Hmmm jammer...

Dan maar terug naar xs4all zodra glasvezel aanwezig is hier... Daar heeft die namelijk wel op gewerkt haha! In ieder geval hardstikke bedankt..

Reageer