Beantwoord

1 KPN SuperWifi blijft rood achter Experiabox V10

  • 15 May 2022
  • 8 reacties
  • 99 keer bekeken

Hallo allemaal, 

 

Ik heb 1 wifi booster  bij een v10 modem maar krijg hen niet aan de praat. Heb leurig verbonden 10 min gewacht . Lampje was groen eraf gehaald . Is even groen maar wordt elkeer rood.

 

Kan iemand mij helpen??

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 18 May 2022, 10:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19

Je hebt één super wifi?? Die moet bij een v10 bekabeld blijven. 

Goedemorgen  joep ,

 

Dus ik kan dezE niet  ergens neer hangen zo der dat deE aan de modem vast zit?

 

Hallo @Arjanbb , inderdaad, als je 1 KPN versterker aansluit wordt de wifi in de V10 uitgeschakeld.

Reputatie 7
Badge +15

@Arjanbb Welkom op het forum. 

Ik zie dat @Joep1965 en @JanD je al van een antwoord hebben voorzien. 

Op het moment dat je een Experiabox V10 hebt dan moet je eerste Superwifi punt inderdaad bekabeld aangesloten worden. 

Hallo rutger,

 

Vind het wel jammer dat dit niet genoemd word aan de telefoon.  Want ik heb er 1 en mijn ouders hebben er 1. Dan word het wel een duur grapje.....

Reputatie 3
Badge +1

dat kan alleen als je een V.12 hebt, die blijft het “home” access point, dan kan je die ene wel verplaatsen, zonder kabel.

Reputatie 7
Badge +15

@Arjanbb Ik ben met je eens dat het jammer is dat dit niet aan de telefoon genoemd is. 

Zijn de Superwifi punten los aangeschaft? Anders zou je namelijk ook nog eens de Wifi Manager kunnen doorlopen. 

Daar kunnen KPN klanten soms, als ze daar op basis van de snelheid recht op hebben tegen een gereduceerd tarief deze punten aanschaffen! :)

Goedemiddag,  probleem is opgelost door kpn keurig opgelost netjes bedankt!