Beantwoord

3 SuperWifi punten doen het helemaal niet meer: kunnen deze vervangen worden?

  • 24 September 2022
  • 14 reacties
  • 131 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik heb een set van 3 super wifi

Ik heb deze toen bij mij abonnement gekregen maar nu werken ze niet meer mijn kpn modem werkt goed en de wifi punten doen geheel niks meer er branden geen lampjes niks meer

Kunnen deze vervangen worden zodat ik weer goed berijk heb de wifi punten zijn nu ongeveer 16 maanden oud

Afz henk


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 28 September 2022, 20:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u ze al gereset? Met paperclip het kleine resetknopje minimaal 15 vast houden. Als de stekker in het stopcontact zit.

Reputatie 2
Badge

Alles geprobeerd niks werkt

Dus ik denk dat ik gewoon pech hebt

 

Reputatie 2
Badge

Ik heb ze in inmiddels al weggegooid had eigenlijk wel verwacht dat ze werden omgerolen voor nieuwe Jammer dit ben al 12 jaar klant als het al niet langer is met tv internet en 3 mobiele abonnementen en zit er nu aan te denken om toch over te gaan naar een andere provider 

Heel jammer 

 

 

Badge +19

@Henk m je hebt nog niet eens antwoord gekregen van een medewerker dus een beetje voorbarig om ze weg te gooien. Maar drie SuperWiFi's die het alledrie ineens niet meer doen is wel bijzonder. 

Reputatie 2
Badge

@Joep1965 ik dacht dat nick83 iemand van kpn was zodoende 

@Henk m ,het probleem kan in de master zitten.Deze kan defect zijn of niet goed verbonden.Dan werken de overige punten ook niet meer.

Zonde dat u het heeft weggegooid...

Reputatie 2
Badge

@martijn197108 ja daar baal ik nou ook heel erg van echt dom van mij kan mezelf wel voor mijn kop slaan pffff ik baal 

@martijn197108 ja daar baal ik nou ook heel erg van echt dom van mij kan mezelf wel voor mijn kop slaan pffff ik baal 

Het is niet zo erg hoor, iedereen maakt fouten.Maar ik kan me voorstellen dat u baalt.Via de wifimanager kan je met korting nieuwe aanschaffen, maar ik weet niet of u daar zin in heeft.Of hier: https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1363412/2-kpn-superwifi-puntenstartpakket/?pos=568

 

Reputatie 2
Badge

Nee ik had eigenlijk wel verwacht dat ik nieuwe zou krijgen maar heelaas hoor ik ook niks van kpn zelf

Badge +19

De wachttijd op een moderater is een dag of drie dus je was echt te gehaast 😉

Reputatie 2
Badge

Dat moet je ook maar weeten ik wist dat niet 

Reputatie 7
Badge +24

Nee ik had eigenlijk wel verwacht dat ik nieuwe zou krijgen maar heelaas hoor ik ook niks van kpn zelf

U krijgt ook geen nieuwe denk ik. Want een KPN medewerker zal het ook zomaar niet geloven dat ze alle 3 in 1 keer stuk zijn. 

Misschien kunt u er mee langs een KPN winkel. Dan kunnen ze er daar even naar kijken.

Reputatie 7
Badge +8

Iets weg gooien na eigenlijk niks geprobeerd te hebben is wel heel rap?

Men kan enkel iets onder garantie doen als je ze ook de tijd geeft er maar te kijken

Reputatie 7
Badge +16

Het is momenteel erg druk, dus we reageren later dan we zelf zouden willen, @Henk m. Gelukkig heb je al verschillende reacties gekregen van mede forumleden: daar is dit forum ook precies voor opgezet!

Mosterd na de maaltijd, maar het is goed om te weten dat de garantietermijn op bijvoorbeeld een wifiversterker 2 jaar is.
Ruilen onder de garantie kan uitsluitend in één van onze winkels en de aankoopbon of bestelbevestiging zal overlegd moeten worden. In de winkel hadden ze zeker kunnen testen of alle 3 de SuperWifi punten de geest hadden gegeven.

De tip van Martijn197108 is een goede:

Het is niet zo erg hoor, iedereen maakt fouten. Maar ik kan me voorstellen dat u baalt.Via de wifimanager kan je met korting nieuwe aanschaffen, maar ik weet niet of u daar zin in heeft.Of hier: https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1363412/2-kpn-superwifi-puntenstartpakket/?pos=568

Â