Beantwoord

5 ghz superwifi uitzetten inmiddels mogelijk (voor beveiligingscamera)?

  • 27 June 2022
  • 10 reacties
  • 715 keer bekeken

Is het inmiddels al mogelijk om 5ghz uit te zetten voor superwifi? Beveiligingscamera's gaan niet samen met 5 ghz, dus de update is zeer welkom. En anders, mocht iemand een work-arround weten, heel graag.

 

Dank alvast.

icon

Beste antwoord door DennisA78 27 June 2022, 20:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welke Experiabox heeft u?

De V10 en 4 superwifi versterkers.

Reputatie 7
Badge +10

"Extra wifi" is al enige tijd mogelijk. Inloggen en aanzetten (enkel de 2,4ghz) en je camera daarmee verbinden.

Reputatie 7
Badge +24

Inloggen op de SuperWiFi's dus. Dit kan als u een Experiabox v10 heeft. Dit kan niet als u een v10a heeft.

Ok, ga ik even inloggen op de box en zoeken. Vind ik het ergens als extra submap?

Reputatie 7
Badge +10

 

Ik krijg een heel ander scherm? 

 

Reputatie 7
Badge +10

Ik krijg een heel ander scherm? 

 

Je hebt een v10 modem. Die werkt wat dat betreft niet samen met de Superwifi’s. 

Je dient in te loggen via ip adres van  1 van de Superwifi’s. Staan tussen die LAN instellingen lijst.

 

Admin edit: zie ook het volgende artikel

 

Gelukt, dank!!

Reputatie 7
Badge +20

Ah helemaal top dat het is gelukt @RemcoBecerwijk!

Voor de volledigheid voeg ik nog even een link toe aan het bericht van @DennisA78 voordat ik het markeer als beste antwoord. Meelezers met andere apparatuur in huis komen dan ook direct bij de juiste plek uit 😊