Beantwoord

Aansluiten SuperWifi op KPN Box 12

  • 7 June 2023
  • 5 reacties
  • 162 keer bekeken

Zwak knipperend groen lampje op de stroomADAPTER bij stopcontact van het Superwifipunt. Het Wifipunt zelf (schoteltje) geeft geen gekleurd lampje weer dus doet helemaal niets. Als ik het schoteltje uitzet dan brandt de adapter vol groen. Wat betekent dit? Kan installatie niet voltooien.

 

Mijn modem is KPN Box 12

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 10 June 2023, 11:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @Marianne100 .

Dan zal die adapter defect zijn.Een moderator kan kosteloos een nieuwe toezenden.

Als je je profiel invult komt dat vast goed :-)

Dankjewel Martijn 👍🏼

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Marianne100, welkom! Als jij je forumprofiel aanvult met je adres en klantnummer, ga ik kijken wat ik voor je kan doen. Gaat het om de witte of de zwarte SuperWifi? Je kunt ook even bellen met mijn collega's via 0800-0402, zij kunnen je ook meteen helpen. 

Beste Marcia, nou dat bellen is geen succes want je krijgt geen fysiek persoon aan de lijn. Het probleem is inmiddels opgelost. De zwarte Superwifi bleek na 1 dag gewerkt te hebben al stuk te zijn. Een nieuw exemplaar gekregen in de KPN winkel. Ik heb nu het Wifipunt in de meterkast aan mijn modem Box 12 gehangen met de ethernet kabel (stap 1). Ik heb stap 2 niet uitgevoerd omdat het op deze manier reeds perfect werkt. Ik heb nu goede Wifi overal. Graag jouw reactie.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Marianne100, fijn om te lezen dat het SuperWifi punt omgewisseld is! Als het nu werkt, zou ik het zeker zo laten. 😀