Beantwoord

Adapter super wifi Defect, lampje brandt niet

  • 25 January 2022
  • 9 reacties
  • 90 keer bekeken

Stroom adapter superwifi is kapot.

Lampje op de adapter zelf brand niet.

Ik begreep al via het forum en na telefonisch contact dat het superwifi punt in zijn geheel met adapter eigenlijk via de kpn winkels geruild moet worden,

maar ik vraag jullie toch of er misschien een nieuw punt opgestuurd kan worden aangezien wij met het hele gezin minimaal de komende 7 dagen in Quarantaine zitten vanwege een positieve Corona besmetting.

Zou het erg fijn vinden om zeker nu! goede Wifi in het huis te hebben met 2 kids die nergens heen kunnen.

Groet

Stefan

icon

Beste antwoord door RBxx 25 January 2022, 12:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hoi @S.Schouten ,

Inmiddels is dat mogelijk!

Vul je profiel in en een moderator kan er eentje opsturen.

Sterke met corona!Zelf heb ik het ook en het is geen pretje:(

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @S.Schouten 

Zoals Martijn aangeeft, kan KPN inmiddels losse adapters opsturen.
Dat kan hier via het forum geregeld worden, maar dat kan 1-2 dagen duren.
Sneller gaat het via 0800-0402 of de chat (https://www.kpn.com/service.htm).

 

p.s. sterkte en beterschap gewenst beiden !

Ik dank jullie,

zojuist via de chat geregeld, helemaal top.

 

Reputatie 1
Badge

Hallo,

 

Begrijp ik dat het nu mogelijk is om een vervangende adapter voor SuperWifi op te kunnen laten sturen en dit via dit forum aan te vragen? In dat geval...heel graag! Mijn profiel is aangevuld.

Alvast enorm bedankt,

gr Martijn

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @MWvanVeen, een nieuwe stroomadapter komt jouw kant op. Je ontvangt alle info over de aflevering per sms. 

Reputatie 1
Badge

Hallo @MWvanVeen, een nieuwe stroomadapter komt jouw kant op. Je ontvangt alle info over de aflevering per sms. 

Top. Bedankt voor de snelle actie!

Reputatie 1
Badge

Hallo @MWvanVeen, een nieuwe stroomadapter komt jouw kant op. Je ontvangt alle info over de aflevering per sms. 

 

Ha Jeroen,

Helaas nog steeds geen stroomadapter mogen ontvangen. MIsschien dat je er nog een actie aan wilt wagen :) ?

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @MWvanVeen, daar is dan iets misgegaan. Excuses! Als het goed is heb je zojuist een sms ontvangen met informatie over de levering van een stroomadapter vanuit KPN. Morgenmiddag na 14:30 kun je alsnog de stroomadapter verwachten. 

Reputatie 1
Badge

Hallo @MWvanVeen, daar is dan iets misgegaan. Excuses! Als het goed is heb je zojuist een sms ontvangen met informatie over de levering van een stroomadapter vanuit KPN. Morgenmiddag na 14:30 kun je alsnog de stroomadapter verwachten. 

Yes! Alles gelukt en weer aangesloten. Heel erg bedankt!