Beantwoord

Adapter SuperWifi kapot

  • 26 May 2023
  • 13 reacties
  • 118 keer bekeken

Reputatie 1

ik heb 2 super WiFi punten waarvan de adapter kapot is. 1 heb ik nog provisorisch kunnen repareren met een satehprikker maar dit zal geen blijvende oplossing zijn. waar kan ik nieuwe adapters krijgen?

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 1 June 2023, 10:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Hoi @Edwin Kramer ,
 

Als je je profiel invult kan een moderator 2 nieuwe adapters voor je opsturen.Zijn het de witte of de zwarte superwifi'?Adapters zijn identiek, maar de kleur niet...Maar dat maakt je misschien niks uit.

Reputatie 1

Mijn profiel is ingevuld, het gaat om de witte adapters

Top👍

Een moderator komt binnen enkele dagen langs in je topic om het voor je in orde te maken!

Reputatie 1

Geweldig!

dank je wel Martijn 

@Edwin Kramer je kunt ook bellen met de klantenservice 0800-0402 en dan inspreken dat je een medewerker wilt spreken, dan heb je ze sneller in huis.

Reputatie 7
Badge +28

@Edwin Kramer je kunt ook bellen met de klantenservice 0800-0402 en dan inspreken dat je een medewerker wilt spreken, dan heb je ze sneller in huis.

En wat nog sneller is?

In veel winkels van KPN hebben ze die adapters op voorraad liggen. 

Reputatie 7
Badge +19

Hi en van harte welkom op ons forum @Edwin Kramer!

Goed om te zien dat er al zo veel hulp toegesneld is, hier in je topic. Ben je er uit gekomen met alle tips die je hier gekregen hebt? Of kan ik je helpen door je de adapters toe te sturen?

Reputatie 1

Hallo Alexandra,

 

Ik heb de adapters nog niet kunnen regelen dus als jij deze op zou kunnen sturen zou dat super zijn!

Reputatie 7
Badge +19

@Edwin Kramer Hi Edwin, geen probleem. Fijn dat je gegevens al in je profiel staan. Ik kan helaas niet twee adapters tegelijk versturen, dus ik heb je nu de eerste toegestuurd. Deze ontvang je binnen enkele dagen thuis. Laat je me weten zo gauw je 'm ontvangen hebt? Dan kan ik je de tweede toesturen.

Reputatie 1

Geweldig, alvast bedankt!!

Reputatie 1

Hallo Alexandra, ik heb zojuist de eerste adapter ontvangen. 
 

met vriendelijke groet ,

Edwin

Reputatie 7
Badge +19

@Edwin Kramer Mooi zo! Dankjewel voor het seintje. Nummer twee komt nu ook jouw kant op. 

Reputatie 1

Wat een geweldige service, dank je wel