Beantwoord

Box 12 en SuperWifi 2 werken alleen bedraad

  • 22 January 2023
  • 13 reacties
  • 134 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 8 reacties

Ben 2 stuks superwifi 2 aan het installeren maar krijg ze niet draadloos aan de KPN box 12, heb wel software versie SGEJ1000060E dus zou moeten werken. Als ik 1 superwifi bedraad aansluit werkt alles wel, maar dat was eigenlijk niet de bedoeling. Iemand nog suggesties?

icon

Beste antwoord door Joep1965 22 January 2023, 19:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Badge +19

@S12 je hebt ze toch wel eerst een half uur bekabeld laten staan??

Nee, wel 10 minuten of zo, helpt dat dan? staat nergens dat dat moet.

Badge +19

Ik roep altijd een half uur maar een minuut of tien zou voldoende moeten zijn. Wat is de afstand tussen het modem en het wifipunt?

was maar 2 meter, eerst even testen en dan pas op de juiste plaats zetten, maar ook op 2 meter geen verbinding, bleef minutenlang groen knipperen.

Badge +19

Resetten en opnieuw installeren of heb je dat al gedaan?

Nee, dat zou toch niet nodig moeten zijn lijkt mij, moet plug and play zijn. maar ben er nu al de hele middag mee bezig. moet ik KPN box 12 dan ook resetten, of alleen de superwifi?

Badge +19

Zelden lees je problemen met het installeren.  Alleen de SuperWiFi's resetten zou voldoende moeten zijn...

Denk dat het probleem in de KPN box 12 zit, had op nieuwe laptops al geen verbinding met internet, en nu via de superwifi punten wel. 

Badge +19

Als het het nog niet werkt dan is alles resetten een optie.  Dus modem en SuperWiFi's.  Balen dat het niet wil in één keer.....

Bedankt zover. Ga ik morgen even proberen. 
las ook iets over WiFi ax mode uitzetten, heeft dat er iets mee te maken? 

Badge +19

Als je reset gaat het modem naar fabrieksinstellingen.  Dat zou voldoende zijn on de boel werkend te krijgen.  Kunnen we daarna nog even kijken of er nog wat gebeuren moet.

Reset heeft inderdaad geholpen. Bedankt nog voor de hulp. 

Reputatie 5
Badge +8

Hallo @S12, fijn te lezen dat de reset heeft geholpen en dat @Joep1965 je zo goed heeft geholpen! Topper 😀