Beantwoord

Extra poort nodig om SuperWifi aan te sluiten op de Box12

  • 25 January 2022
  • 6 reacties
  • 116 keer bekeken

Reputatie 1

Wij hebben een nieuw modem van kpn, De KPN Box 12. Ik wil de superwifi aansluiten die ik gekocht heb, maar ik heb één lanpoort te  weinig. Ik heb een splitter geprobeerd maar die werkte niet. De superwifi bleef rood. Bij het direct aansluiten op het modem werd hij snel weer groen. Ik wil nu de lan aansluiting op de usb poort van het modem aansluiten maar ik weet niet of dat gewoon gaat werken. Ik zie overal dat die aansluitingen eigenlijk bedoeld zijn voor een pc. Wie weet wat ik hiervoor nodig heb? Een extra modem? Gerda

icon

Beste antwoord door Anonymous 25 January 2022, 16:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @vxvk gerda,

Een splitter werkt niet goed,Ook met de USB poort kan je niks.

De oplossing is een switch,

Zie hier:

https://www.expert.nl/netgear-prosafe-plus-gs105e-grijs-372155116?utm_campaign=0-50&utm_content=Cheapest&utm_source=tweakers.net&utm_medium=prijsvergelijker&utm_term=Computers%7CNetwerk%7CSwitches

Een ander type mag ook als hij maar IGMP Snooping ondersteund.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @vxvk gerda,

Een splitter werkt niet goed,Ook met de USB poort kan je niks.

De oplossing is een switch,

Zie hier:

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/?pos=0

Een ander type mag ook als hij maar IGMP Snooping ondersteund.

Deze is tijdelijk niet leverbaar en zal voorlopig ook niet goed leverbaar zijn heb ik begrepen. Misschien verstandig om de komende tijd door te linken naar bijvoorbeeld bol.com of iets anders waar de GS105E wordt geleverd.

Ik heb de link gewijzigd!

Reputatie 1

Dankjewel. Ik heb hem zojuist besteld bij Expert. Ik hoop dat die wel werkt. Gerda

Dankjewel. Ik heb hem zojuist besteld bij Expert. Ik hoop dat die wel werkt. Gerda

Laat maar weten!

Reputatie 7
Badge +12

Dankjewel. Ik heb hem zojuist besteld bij Expert. Ik hoop dat die wel werkt. Gerda

Laat je het weten? Ben benieuwd.