Beantwoord

Geen verbinding maar powerlampje brandt wel op bekabelde ExperiaWifi

  • 19 February 2024
  • 8 reacties
  • 64 keer bekeken

Beste,

al enkele weken is er geen verbinding meer via onze bedrade wifi-versterker.

Hoe kan ik dit best oplossen? Reeds vanalles uitgeprobeerd, maar wil maar niet lukken.

Het power lampje brandt gewoon, en het wifi lampje pinkt om de zoveel tijd een paar keer (blauw).

Mvg, Dominic

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 20 February 2024, 18:23

Bekijk origineel

8 reacties

Badge +19

Welk type versterker heb je?

Reputatie 7
Badge +24

Het gaat om de zwarte Experia WiFi versterkers? Vierkante kastjes?

Welk modem heeft u? En heeft u ook nog andere WiFi versterkers in huis?

Welk type versterker heb je?

bedraad vierkant bakje

Het gaat om de zwarte Experia WiFi versterkers? Vierkante kastjes?

Welk modem heeft u? En heeft u ook nog andere WiFi versterkers in huis?

klopt, vierkante bedrade kastjes.

KPN box 12

Reputatie 7
Badge +24

Ok. Het WiFi van de KPN Box doet het wel gewoon? 

Heeft u ook nog SuperWiFi's in huis?

Als u naar http://192.168.2.254 gaat, dan ziet u een inlogpagina. Ziet die er zo uit?

Of zo:

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @DominicDC, welkom hier. 

Een blauw WiFi lampje op de Experia WiFi is goed, dat betekent dat er verbinding is. Wat ervaar je precies? Heb je helemaal geen verbinding meer? En heb je dit op alle apparaten of alleen op 1? Werkt je televisieverbinding nog wel? (Indien je dit bij ons afneemt) Ik hoor graag van je. 

Wat je in ieder geval kunt doen is de Experia WiFi resetten en opnieuw instellen

Beste,

inmiddels reeds meermaals proberen resetten, zonder resultaat.

Wat doe ik nu best?

Bakje terugsturen?

Mvg, Dominic

Reputatie 7
Badge +24

Nou... die Experia WiFi's zijn al zo oud, daar zal geen garantie meer op zitten. Dus al zou die stuk zijn, dan mag u gewoon zelf een nieuwe kopen denk ik.

Maar kunt u nog even antwoord geven op de vragen die in dit topic gesteld worden?

Reageer