Beantwoord

Hoe kan ik Superwifi punten retourneren?

  • 22 September 2022
  • 2 reacties
  • 31 keer bekeken

Hallo,

Wat is dat waardeloos en slecht geregeld, krijg je een link in je mail, waar je niets mee kan,
Zoek een dichts bij zijnde winkel op, moet ik naar Utrecht met de trein, of naar Gouda het zelfde liedje.
Ben daar een halve dag mee bezig, KPN denk toch niet daar aan ge beginnen.

Mvg, Rien12 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 26 September 2022, 21:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Riensma, welkom op ons forum! Ik vrees dat ik niet echt een andere oplossing heb.
Als je hem in de winkel, bij de monteur of telefonisch hebt gekocht kun je hem helaas alleen via de winkel retourneren met je aankoopbewijs. ( je had de link al, maar op kpn.com/winkels kun je de dichtsbijzijnde vinden.
Als je hem via onze webshop apparatuurvoorthuis hebt gekocht kun je hem daar ook retourneren

Beste, gebeld en kreeg Alphen op dit is standaard retour adres, hoe simpel kan het zijn, in het systeem aangeven dat hij retour is, gecontroleerd en wel klaar, de terug betalen kan beginnen.

Ze gaan bij de KPN toch niet als de overheid denken dat het niet te simpel mag gaan 😉