Beantwoord

Ik heb een Experia Box V10 en een TP Link Archer C9. Kan de Wifi verbeterd worden met SuperWifi2-punten?

  • 26 May 2022
  • 5 reacties
  • 100 keer bekeken

Hallo, ik heb van KPN een experia V10 box met een tp link Archer c9 voor de wifi thuis. Echter ben ik van werkplek veranderd in huis.  Naar de zolder in het verste puntje vanuit de router gezien. 

Nu leek me die super wifi wel een goede oplossing. Dan vervang ik mijn tp link router voor de superwifi. Alleen vroeg ik me af of ik er nu 2 of 3 moet aanschaffen. Ik heb namelijk ook boven een kabel die rechtstreeks mijn pc voor het gamen ingaat. Dus zou ik in theorie ook alleen een superwifi boven neer zetten, die ik aansluit op de kabel en dan met een andere kabel van de superwifi naar me pc ga.

 

Nu is het alleen de vraag of ik er op de eerste verdieping ook een super wifi moet hebben . Of dekken de superwifis van begane grond en zolder ook de eerste verdieping?

 

 

icon

Beste antwoord door Joep1965 26 May 2022, 00:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Nee met de v10 heb je er minimaal twee nodig want de wifi van de v10 wordt uitgeschakeld. Je wilt er dus één op de begane grond en één op zolder? Moet wel lukken! Via De wifimanager krijg je vaak een aanbod met een mooie prijs. 

Reputatie 7
Badge +24

@Royhe gebruikt u het WiFi van de Experiabox? U heeft immers de Archer?

@Nick83 nee ik gebruik nu de wifi van de Archer. Die red de zolder net rondom het trappengat met deze router.

Hallo @Royhe  als je boven ergens al een netwerkkabel hebt liggen, deze doortrekken naar je werkplek, dan heb je de meest stabiele en veiligste verbinding.

Als je de Archer voor de wifi gebruikt ook de wifi van de V10 aanzetten.

Als je wifipunten van KPN gaat gebruiken,moet de wifi van de V10 weer uit.

 

Hallo @Royhe  als je boven ergens al een netwerkkabel hebt liggen, deze doortrekken naar je werkplek, dan heb je de meest stabiele en veiligste verbinding.

Als je de Archer voor de wifi gebruikt ook de wifi van de V10 aanzetten.

Als je wifipunten van KPN gaat gebruiken,moet de wifi van de V10 weer uit.

 

Ja die kabel is al bij me werkplek/game hoek. De kabel zit nu in me eigen pc en heb een laptop van de zaak. Ook de printer/scanner staat op het bureau. Die is ook met wifi en natuurlijk me telefoon heeft nu ook geen goed bereik.

 

Ik denk dat ik de optie van @Joep1965 ga proberen. 1 beneden en 1 boven bekabeld aansluiten. Dan denk ik dat de 1e verdieping ook wel goed bereik heeft. Kan er altijd nog 1 extra bijkopen