Beantwoord

Ik wil graag 1 extra SuperWifi punt erbij bestellen, wie kan mij helpen?

  • 26 January 2022
  • 18 reacties
  • 1188 keer bekeken

Ik zou graag 1 kpn super WiFi erbij willen hebben. Via KPN is dat goedkoper wie kan mij hierin helpen? 


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Anonymous 26 January 2022, 10:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u de WiFi Manager al geprobeerd? 

Zeker maar ik wil er 1 extra hebben!! 

Zeker maar ik wil er 1 extra hebben!! 

Dan heb je 2 opties:

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1363408/kpn-superwifi-punt/?pos=0

je koopt er eentje los voor 99euro.

 

Of…

Je koopt er 2 via de wifimanager voor 59euro en verkoopt daar eentje van door(marktplaats ofzo).

Reputatie 7
Badge +24

Zeker maar ik wil er 1 extra hebben!! 

Welke Experiabox heeft u?

Experiabox de nieuwste!

Ik kan het niet vinden waar ik twee super wifi kan kopen voor 59 euro 

Ik kan het niet vinden waar ik twee super wifi kan kopen voor 59 euro 

Via de wifimanager!

 

Via de wifimanager zie ik geen bestel optie

Via de wifimanager zie ik geen bestel optie

Ik laat het je even zien Lees het van onder tot boven,Ik kan gewoon superwifi kopen:

 

Super man dank je wel! Echter moet ik steeds testen uitvoeren maar zie geen bestel optie. Kun je trouwens super WiFi ook afhalen in een winkel?

Super man dank je wel! Echter moet ik steeds testen uitvoeren maar zie geen bestel optie. Kun je trouwens super WiFi ook afhalen in een winkel?

Ja, Maar wel voor 99euro per stuk.

 

Je hebt momenteel al superwifi toch?

Ja dat heb ik maar wil er graag bijkopen voor € 59 maar in de WiFi manager kan ik niets bestellen moet alleen testen. Ik zie de optie niet.

Ja dat heb ik maar wil er graag bijkopen voor € 59 maar in de WiFi manager kan ik niets bestellen moet alleen testen. Ik zie de optie niet.

Ik weet misschien wel iets:

zet alle superwifi´s even tijdelijk uit en probeer het dan opnieuw,Vermoedelijk lukt het dan wel.

Laat je weten of dat wel lukt?

Nou dan zegt hij dat ik niet verbonden ben met kpn. Dus helaas lukt het niet om bij de bestelling te komen

Nou dan zegt hij dat ik niet verbonden ben met kpn. Dus helaas lukt het niet om bij de bestelling te komen

Dan moet de wifi van het modem weer aan en moet je daar weer mee verbinden.

@martijn197108 hoe heb jij het dan gedaan? Het lukt mij nog steeds niet

Ik zou graag 1 kpn super WiFi erbij willen hebben. Via KPN is dat goedkoper wie kan mij hierin helpen? 


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board

Volgens mij kun je ook 1 superwifi kopen als je de wifimanager app volgt.
In de WifiManager App wordt je gevraagd de grootte van je huis en aantal verdiepingen te delen etc. Aan het eind komt de App met een advies. Je kunt vervolgens het aantal Super wifi punten naar beneden bijstellen en er gewoon 1 kopen. Dit heb ik zelf vorige maand ook gedaan …...