Beantwoord

Is de kpn wifi versterker Arcadyan up-to-date?

  • 13 January 2022
  • 3 reacties
  • 105 keer bekeken

Is deze versterker nog op to date? Beide lampjes kleuren blauw, maar in ruimte ernaast werkt printer amper op wifi signaal en gemeten komt er 47 mb binnen?

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 17 January 2022, 12:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Van harte welkom op ons forum @Chyka!

Welke Wifi Versterker heb je, een witte of zwarte? Op voorgaande pagina onderin lees je ook hoe je de versterker eventueel kunt updaten. Daarnaast ben ik benieuwd naar welke Experia Box je hebt, en hoe de versterker daarop aangesloten is? Alle informatie is welkom, zo wordt het voor zowel mij als andere forumbezoekers gemakkelijker om met je mee te denken.

Hallo ,  wij zijn in bezit van een witte V 10 experia box, en is bekabeld aangesloten op de witte WiFi versterker met 2 blauwe lampjes.

groetjes Chika.

Reputatie 7
Badge +19

@Chyka Hi Chika, dankjewel voor de extra informatie. Je vindt hier alle informatie over de witte wifi versterker, zoals resetten en opnieuw instellen. Als ‘ie niet lekker werkt, raad ik je aan om daarmee te beginnen. Je vindt daar ook de instructies om de software van de witte wifi versterker bij te werken. Als dat niet (voldoende) helpt, raad ik je aan om onze Wifi Manager te volgen. Deze handige servicetool helpt je om jouw verbinding te controleren en je wifi optimaal in te stellen.