Beantwoord

Jammer dat bestaande klant geen gebruik kan maken van de Superwifi punten actie

  • 20 January 2022
  • 5 reacties
  • 105 keer bekeken

Hi KPN,


We wonen in een jaren 30 huis met behoorlijk dikke betonnen muren. De KPN SuperWifi punten zouden een mooie uitkomst zijn. Jammer dat je als bestaande klant geen gebruikĀ van de actiekan maken. Willen jullie echt dat ik eerstĀ een jaar klant ben van Ziggo voordat ik gebruik kan maken van de actie?

Ā 

Hoor graag van jullie.


Groet,

Arjan


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 21 January 2022, 11:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Voor bestaande klanten is er een heel mooi aanbod.Ā  2 super wifi's voor maar ā‚¬ 60,00. Via deĀ WifimanagerĀ Nieuwe klanten krijgen ze ook niet helemaal gratis. Ze kunnen kiezen tussen super wifi's of korting.Ā Ā 

Jammer.. (ik kan precies niet kiezen tussen super wifi of korting).Ā 

Reputatie 7
Badge +12

Jammer.. (ik kan precies niet kiezen tussen super wifi of korting).Ā 

Heeft u op dit moment al versterkers van KPN? (Bijvoorbeeld de zwarte experia wifi of dualband wifi)

Badge +19

Veel mensen hebben voor honderden euro's appartuur in huis wat draait op wifi. Waarom moet de appartuur die dat allemaal aanstuurt gratis zijn? Zoiets van een dure auto rijden maar met de goedkoopste banden.Ā 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Arjan Vullings, de actie waar jij op doelt is enkel voor nieuwe klanten. Daar ben je zelf ook een van geweest en heb je ook een mooie korting of vergelijkbare actie gehad.Ā 

Voor bestaande klanten zijn er zeker mogelijkheden of wifi aan te schaffen via gereduceerd tarief. Heb je zoals Joep1965 voorstelt de Wifi Manager al eens doorlopen? Die helpt je namelijk bij het optimaliseren van de wifi verbinding in jouw woning. Blijkt daaruit dat het modem niet voldoende is, dan zal je een aanbod krijgen voor SuperWifi's.Ā