Beantwoord

Kan ik mijn 1e Superwifi-punt aansluiten op een netwerkswitch ?

• 15 January 2022
  • 6 reacties
  • 105 keer bekeken

Reputatie 2

Hallo; Ik heb mijn 1e SuperWifi-punt nu aangesloten met de bijgeleverde UTP kabel op mijn BOX12. Graag zou ik het Wifi-punt verplaatsen naar een locatie centraler op mijn benedenverdieping om de dekking nog iets te verbeteren. Er is daar een netwerkswitch aanwezig. Zou ik het Wifi-punt daarop kunnen aansluiten ? 

icon

Beste antwoord door Joep1965 15 January 2022, 18:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Ja hoor. Is geen probleem. 

Reputatie 7
Badge +8

Hallo; Ik heb mijn 1e SuperWifi-punt nu aangesloten met de bijgeleverde UTP kabel op mijn BOX12. Graag zou ik het Wifi-punt verplaatsen naar een locatie centraler op mijn benedenverdieping om de dekking nog iets te verbeteren. Er is daar een netwerkswitch aanwezig. Zou ik het Wifi-punt daarop kunnen aansluiten ? 

Als de switch ethernet aansluitingen heeft tot max 100Mbit dan zal de superwifi oranje branden.Dit maakt verder niets uit voor de werking. Bij 1000Mbit zal deze groen branden.

Reputatie 7
Badge +20

Heb je het al geprobeerd @GerardM55? Ben benieuwd of het nu allemaal naar behoren werkt!

Reputatie 2

Ja ik heb het net geprobeerd en het werkt prima ! bedankt Maja !

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal top, bedankt voor de terugkoppeling :blush:

Yep is vandaag door KPN monteur ook gedaan!