Beantwoord

Klacht over Ceva logistics, geen track & trace na 5 dagen

  • 4 March 2022
  • 4 reacties
  • 1243 keer bekeken

Wat een organisatie!, maandag bestelling gedaan. Logistiek zit in hun naam dus dat moet goed komen. direct mail na bestelling en betaling. Binnen een dag geleverd. na twee dagen gebeld, “we zijn intern aan het reorganiseren” is ook logistiek, dus moet goed komen. na drie dagen zelfde smoesje, geen track and trace, aardige mevrouw met spijt dat ze daar werkt in haar stem. n 5 dagen. Geen track and trace, weer logistiek niet op orde. dan word je kribbig. wil een klacht indienen, beloftes niet nagekomen.  Dan wordt de telefoon er opgehangen. Hoe kan een groot bedrijf als KPN zich uitlaten met dit soort ongeorganiseerde rommelbedrijfje. Service is werkelijk 0 en klantgerichtheid is van een nivo dat het zielig genoemd mag worden.

icon

Beste antwoord door Ron Pronk 8 March 2022, 12:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Ron Pronk, welkom hier. 

Snap heel goed dat je baalt. Je bestelt wat, wat de volgende dag bezorgt moet worden, maar vervolgens hoor je niets. Dat is niet fijn. Excuses hiervoor. Heb je het inmiddels wel ontvangen? 

Je weet ook dat je de bestelling via de bestelstatus in de gaten kan houden toch?

De levering heeft inmiddels plaatsgevonden. maandag 7 maart. een volle week later.

 

Wat mij stoort is dat interne logistieke problemen deze vertraging hebben veroorzaakt en dat de klant volledig in het ongewis blijft en slechts een optie heeft en moet bellen.  (Mailen naar noreply heeft geen zin) Dat is op zich al geen pretje omdat de medewerkers niets kunnen veranderen. 

Om de bestelstatus in te zien is een track and trace nummer nodig dat inzicht geeft in de bestelling. dat werkte niet! dan is bellen echt de enige optie.

Na twee keer bellen en hetzelfde antwoord te hebben gehad heb ik een derde keer gebeld op vrijdagmiddag. De medewerker die toen de telefoon aannam was toe aan het weekend en verbrak de verbinding gewoon.  Dan voel je je als klant volkomen in het hemd gezet en niet serieus genomen. 

 

Het zou toch mogelijk moeten zijn dat er bij onvoorziene omstandigheden ( een interne logistieke verhuizing is overigens iet onvoorzien) de klant hiervan op de hoogte wordt gesteld zodat hierop geanticipeerd kan worden. 

Dit was eens, maar echt nooit meer!

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Fijn dat je het inmiddels hebt. Al had dat natuurlijk wel eerder gemoeten. Ik snap dat je de moeite liever ergens anders in had gestoken. Spijtig dat het zo gelopen is. 

Ik sluit mij volledig aan met wat de persoon eerder heeft geschreven. Hieronder een opsomming van mijn mening hierin. Ceva en ook hun dienstverlener PostNL laten steken vallen. Dit is naar mijn ervaring al jaren aan de hand.
 

Wettelijk gezien is de winkelier, dus KPN, eindverantwoordelijk. Het zou dan ook een zeer goed idee zijn, wat KPN zeer waarschijnlijk, of de persoon die dit proces beheert, nog op “de plank” heeft liggen, om te stoppen met deze dienstverleners. Beide partijen zijn niet capabel genoeg om een acceptabele score te halen in servicelevel want de klachtenteller kent nu al meer dan 5 cijfers denk ik? 

Wat het antwoord ook is van KPN, de resultaten spreken voor zich helaas.