Beantwoord

Krijg tweede SuperWifi punt niet gekoppeld

  • 29 June 2022
  • 15 reacties
  • 96 keer bekeken

Ik heb een 2e arcadyan wifi versterker gekregen en om deze te laten communiceren met de experia v10, via 192.168.2.149 het netwerk en het ww gewijzigd.

Eea duurde daarna ca 1-2 min. Daarna werkte hij nog niet en probeerde ik met mijn pc in te loggen op de versterker, maar nieuwe ww werkte niet en oude ook niet, wat nu????

icon

Beste antwoord door DennisA78 30 June 2022, 18:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Reset pinnetje ingedrukt houden?

Ja reeds 2x geprobeerd

 

zeker 10 seconden, is dat te kort?

 

Reputatie 7
Badge +10

Zoiets moet het wezen ja. Lampjes moet dan uitvallen. Dan zou het standaard wachtwoord weer moeten werken. Heb ze al lang niet meer gezien of gebruikt.

geen van beiden, en ik heb het 3x gecontroleerd voordat ik ze activeerde

Reputatie 7
Badge +10

Oh wacht.. is het nu een witte Superwifi? Of de witte versterker? ( vierkant op poot met 4 ethernetpoorten)

Superwifi zou zichzelf moeten instellen als hij een kwartier aan de V10 hangt na reset.

Die witte versterker kom je inderdaad in via 192.168.2.149. Volgens mij kun je ook die WPS knop een paar seconden ingedrukt houden als je hem bekabeld aan de V10 hebt. Dan kopieert ie ook de wifi van de V10.

Bedankt, Het is die vierkante witte met 1 hoekje afgerond waarop 2 ledjes zitten. Heb hem eerst maar weer eens van het net gehaald, daarna weer aan de voeding en nogmaals gereset. Daarna kon ik met het oude paswoord inloggen, en heb netwerknaam en wachtwoord weer volgens de experiagegevens ingetikt.

 

Na aansluiten aan de experia met een ethernetkabel op de verdieping werkte hij echter nog niet

Reputatie 7
Badge +10

Het is de 2e zeg je, dus er is nog zo1 aangesloten? Kom je dan via 192.168.2.149 niet in die 1e ipv de 2e?

Nee, die had ik met een kabeltje direct aan mijn laptop verbonden

Reputatie 7
Badge +10

Resetten

Bekabeld aansluiten aan modem 

WPS knop (onderste van de 2) 4 sec ingedrukt houden. Gaat knipperen.

Uiteindelijk moeten beide blauw blijven branden.

 

Dat lukt wel?

Resetten

Bekabeld aansluiten aan modem 

WPS knop (onderste van de 2) 4 sec ingedrukt houden. Gaat knipperen.

Uiteindelijk moeten beide blauw blijven branden.

 

Dat lukt wel?

Dank je, maar snap je antwoord niet, aan de experia v10 zitten 3 knopjes op de zijkant, de middelste is  voor de wifi, daar schakel je wifi mee aan en uit

Reputatie 7
Badge +10

Resetten

Bekabeld aansluiten aan modem 

WPS knop (onderste van de 2) 4 sec ingedrukt houden. Gaat knipperen.

Uiteindelijk moeten beide blauw blijven branden.

 

Dat lukt wel?

Dank je, maar snap je antwoord niet, aan de experia v10 zitten 3 knopjes op de zijkant, de middelste is  voor de wifi, daar schakel je wifi mee aan en uit

Nee op die witte versterker,  zitten 2 knoppen op. De onderst daarvan is WPS.

Die hou je ingedrukt zodat ie zichzelf gaat instellen zoals de v10.

 

 

Gedaan  en de lampjes branden daarna allebei, maar geen wifi.

Eindelijk werkend gekregen,  je aanbevelingen nogmaals stap voor stap herhaald. Nogmaals hartelijk dank

Reputatie 7
Badge +10

Eindelijk werkend gekregen,  je aanbevelingen nogmaals stap voor stap herhaald. Nogmaals hartelijk dank

 

Oh top!! 😀👍🏼 Graag gedaan.