Goedemorgen,
Ik zie dat ik niet meer naar KPN kan mailen. Dan doe ik het via deze weg.
Sinds 8 september hadden we plots geen wifi en tv meer. Meerdere malen gebeld met de klantenservice en uiteindelijk tot de conclusie te komen dat ik een nieuw modem zou krijgen. Deze kreeg ik 12 september binnen. Na aansluiten bleek dit ook niet de oplossing te zijn.. Uiteindelijk zou er een monteur gestuurd worden. Deze kwam 13 september. Er bleek iets niet goed te zijn in het kastje hier 300 meter verderop. Gelukkig opgelost. Alles werkt verder weer na lang wachten. Alleen nu hebben we op onze slaapkamer wegvallend wifi, iets wat we voorheen nooit hadden! Dus na lang wachten, vele telefoontjes en lang in de wacht hebben gestaan zijn we eigenlijk achteruit gegaan met wat we eerst hadden. Ik stond letterlijk op het punt om naar Ziggo toe te gaan. Maar heb besloten dit niet te doen.
Ik vond de service ondermaats en verwacht een tegemoetkoming vanuit KPN. Al is het korting op mijn abbonement of dat ik een gratis wifi versterker krijg voor boven. Want ik wil gewoon dat dit werkt. Ik ga er niet voor betalen, aangezien ik er niks aan kan doen wat er is gebeurd en dat we nu boven geen Wifi hebben.
Ik graag over het hoe en wat vanuit KPN.
Met vriendeijke groet,
Gerard
Beste antwoord door Anonymous
Bekijk origineel