Monteur heeft geen kabel getrokken bij installatie waardoor ik heb moeten betalen voor wifi versterkers

  • 26 February 2022
  • 1 reactie
  • 49 keer bekeken

bij mij heeft de monteur bij zg gratis instalatie 2 wifi punten geplaatst omdat hij geen zin had om een kabel van de meterkast naar  de tv te trekken hiervoor betaalde ik 60 euro volgens kpn is deze manier niet de bedoeling van de wifipunten nu heb ik een tweede tv aangeschaft en wil kpn mij nog eens 100 euro laten betalen om die tv aan te sluiten ik heb aangeboden om ook het derde wifipunt te kopen voor 30 euro maar ze houden vast aan die 100 euro ondanks een fout van hun monteur ben 2 maanden geleden overgespapt van 40 jaar ziggo naar kpn maar ga 1 jaar weer terug bedankt kpn


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hallo @arie van den dijssel , de wifipunten kun je  eventueel in originele verpakking weer retour doen binnen 14 dagen na aanschaf, zie onderstaande link hoe te handelen:

https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm#/

Via de wifimanager zijn de wifipunten tegen een zeer gereduceerd tarief te bestellen, veel goedkoper dan in de KPN-winkel of de KPN-webshop.

Succes.