Beantwoord

Na installatie superwifi niet meer inloggen op kpn thuis app

  • 23 January 2022
  • 4 reacties
  • 120 keer bekeken

na de installatie van de box 12 met kpn superwifipunten kan ik in de thuisapp niet meer inloggen. er wordt gevraagd om het beheerderswachtwoord van de superwifi in te voeren. ik heb hierop het vermelde admin password van de eerst aangesloten superwifi geprobeerd: helaas geen resultaat. deze stappen heb ik ook gedaan met de andere 2 superwifipunten en ook helaas geen resultaat. weet iemand welk wachtwoord ik moet invoeren?

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 26 January 2022, 11:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @box 12 en superhifi, welkom hier. 

Je kan dus nu niet meer in de thuisapp komen. Het beheerderswachtwoord is het wachtwoord van de Master. Even afhankelijk van de firmwareversie op de Box 12, kan dat ook de Box 12 zijn. Heb je die geprobeerd?

Want bij de nieuwste firmware op de Box 12 werkt deze samen met de SuperWifi. Dan hoef je ook geen SuperWifi punt meer bij het modem te plaatsen. 

Lukt het allemaal niet, dan kan je alles even resetten en via de thuisapp alles opnieuw instellen. 

Probleem is opgelost. Na de eerste installatie heb ik niet de mogelijkheid gehad om in de thuisapp een beheerderswachtwoord in te stellen en bleef mijn oude netwerk zichtbaar door de kpn superwifi’s. Ik heb uiteindelijk alles opnieuw gereset en opnieuw ingesteld en nu werkt alles prima. Nadeel hiervan is dat ik alle apparaten die zijn verbonden met de WiFi opnieuw heb moeten instellen.

Reputatie 7
Badge +20

Ja dat kost even tijd, snap ik. Maar wel fijn dat alles nu weer werkt. 

Mocht er weer iets zijn, laat het dan weten. Fijne avond. 

ook ik had problemen dat ik vanaf mijn laptop niet meer kon inloggen in de modem.

ik heb modem en de 2 superwifi punten gereset, maar kon nog steeds niet vanaf mijn laptop in de modem komen.

wel kon in met de Thuis app op mijn telefoon in de modem komen.

hier heb ik bij acces mijn laptop 24/7 toegang gegeven.

en daarna kon ik ook weer op de laptop in de modem inloggen.