Beantwoord

Na storing werken de wifi versterkers niet meer

  • 3 June 2023
  • 4 reacties
  • 199 keer bekeken

Goedeavond,

 

Gisterenavond een internet storing gehad. De versterker stonden allebei op rood. De modem stond echter wel op connected. De wifi versterker aan de modem gehangen en update gehad. En dat heeft niks geholpen, nadat ik ze weer één voor één terughing. De versterkers gereset en weer terug ophangen aan de modem. 

Nu staat alles gewoon op groen. 

 

Maar het 2de lampje van links, van de modem. Blijft groen knipperen. Hoort dat? Knippert en blijft dan weer op groen en gaat dan weer knipperen. 

icon

Beste antwoord door Roy74 3 June 2023, 23:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Dat is volstrekt normaal. Dat is het WiFi lampje en het knipperen wilt zeggen dat er data wordt verzonden. Helemaal goed dus.

Kijk eens hier in de kennisbank:

Ik zou overigens iets conservatiever zijn met resetten. Vaak is een koude herstart van de modem en daarna een restart van de WiFi versterker ook al een oplossing.

De superwifi’s zou ik zo niet laten hangen. De poorten hebben ook gevoel 😁

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Nas-1986 en welkom hier op ons forum :)

Ik zie dat je vraag reeds is beantwoord door @Roy74 en ik kan hier verder ook niet zoveel meer aan toevoegen. Hopelijk heb je hier iets aan gehad en  mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben, laat dit dan vooral weten!

Hartelijk dank, het resetten heeft geholpen. Dank je wel. Ik sluit hierbij de topic.

Reputatie 7
Badge +12

Hartelijk dank, het resetten heeft geholpen. Dank je wel. Ik sluit hierbij de topic.

Fijn om te lezen @Nas-1986 en ook bedankt dat je nog even hebt laten weten dat het probleem middels de reset is verholpen :)