Beantwoord

Overal goede wifi beloofd zonder wifipunten

  • 16 January 2022
  • 5 reacties
  • 106 keer bekeken

Verkoper verteld mij dat ik geen tussenpunten nodig heb om op zolder supergoed internet  te hebben. En dat de monteur niet eerder weggaat voordat we overal goed internet hebben. Monteur komt en gaat weg terwijl op zoldee geen internet is. Kunnen wifipunten kopen voor 30 euro per stuk.

Klanten service gebeld. Deze zou ons de volgende dag terug bellen en kunnen tussenpunten kopen voor 100 euro per stuk. Maar nu niet mogelijk te bestellen. Hij zou de volgende morgen terug bellen. Dit gebeurd niet. Zelf weer gebeld. Kunnen de wifipunten dan bestellen voor 140 euro per stuk. En even later voor 50 euro per stuk maar ik zal later op de dag nog teruggebeld worden. En ook dit komen ze niet na. 

Beloven van alles voordat er een handtekening gezet wordt. Komen niets van deze beloftes na

 

Wat een oplichters.

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 19 January 2022, 13:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @CarlavP , als je de wifimanager doet via je tablet/mobiel kun je in aanmerking komen voor de superwifi à €29,75 per stuk, terwijl ze normaal in de webshop bijna 100 euro per stuk kosten.

 

En die verkoper is bij jou thuis geweest om alles netjes op te nemen hoe dat huis er uit ziet, diverse metingen gedaan om zijn vermoedens te staven zodat de uitspraak die hij deed ook in de praktijk gaat kloppen???

Denk het niet, dus ben je in de val van de gladde verkoop praatjes getrap, hij zal wel krokodillen lederen laarsjes hebben aangehad.:yum:

PS, Hoezo oplichters, wat staat er op papier en wat heb je getekend, dat is maatgevend, oplichten is doelbewust een actie uitvoeren om jou armer te maken.

 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @CarlavP! Het is natuurlijk geen leuk begin van je abonnement als er gelijk een belofte niet wordt nagekomen. Wel klopt het absoluut wat @JanD zegt. Alle klanten van KPN kunnen via de Wifi Manager hun wifi laten optimaliseren en krijgen hoge korting op het moment dat er extra apparatuur nodig is. Op die manier willen we er voor zorgen dat je alsnog zonder een hoge rekening ook hoog in je huis wifi hebt. Verder is het inderdaad zo dat we niet zonder eerst je huis te zien zomaar kunnen zeggen dat je overal wifi kan hebben met alleen het modem. Daarvoor zijn er te veel factoren die daar invloed op hebben, zoals drukte op het netwerk of hoeveel verdiepingen je hebt. Laat je hier even weten of het met de Wifi Manager gelukt is en wat daarvan de uitkomst is? Mocht het daarmee om welke reden dan ook niet lukken kunnen we je hier verder helpen. 

Ja die wifimanager dat wordt na 2 telefoontjes op het eind gezegd. Maar dat betekend nog steeds extra kosten. 

Reputatie 7
Badge +17

@CarlavP we sturen inderdaad hard op die uitkomst. Maar daarbij is dat wel zo omdat het een goede oplossing is die weinig technische kennis en moeite vereist om een groot verschil te maken in vrijwel alle situaties. En het klopt inderdaad dat dit geld kost. Maar wel zorgen we dat je als KPN klant een hoge korting krijgt op het moment dat uit de Wifi Manager blijkt dat je ze nodig hebt om je wifi te verbeteren. Wat ik hier vooral jammer vind is dat de persoon die je gesproken heeft over het aanschaffen van je pakket dit niet besproken heeft. Want het is inderdaad zo dat voor vrijwel ieder huis met meer dan 2 verdiepingen geldt dat alleen een modem waarschijnlijk niet genoeg gaat zijn. Dat is niet iets dat alleen zo bij KPN is. Wat ik nog zou kunnen doen is kijken of ik intern feedback voor je kan doorzetten. Als je dit wilt zou je dan je profiel in kunnen vullen zodat ik de juiste medewerker kan berichten hierover?