Beantwoord

Sinds een week brandt het SuperWifi punt oranje

  • 27 June 2022
  • 4 reacties
  • 186 keer bekeken

Ik haak ook even aan. Sinds een week brandt 1 van de schotels oranje. En hebben mijn 3 chromecasts ook geen verbinding meer met de wifi. Telefoon wel. Alles gereset. Dan werkt het een dag en dan valt alles weer weg. Als 3x gereset maar zelfde probleem blijft bestaan.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 30 June 2022, 11:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 2

Ik zou bij kpn te rade gaan want.........na 2 weken klagen op dit forum is er een wonder geschied. Volle snelheid, alles groen. Maar ik kan je verzekeren dat ikzelf niks op heb kunnen lossen. Ergo, er was wel degelijk iets loos aan kpn zijde en toevallig of niet kreeg ik een persoonlijke enquête toegestuurd.

Nou, net gebeld met KPN. Wat een fiasco. Die weten het ook niet. @nbkerk . Wat hebben ze gedaan bij u?

Reputatie 2

Helemaal niks, ik denk gewoon dat ze in hun netwerk aan het klooien zijn.

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @JorisHar, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! In principe betekent een oranje lampje dit:

Oranje

  • In het geval van een minder snelle wifiverbinding tussen twee KPN SuperWifi punten onderling via 2.4Ghz: verplaats de draadloos verbonden versterker dichterbij het andere KPN SuperWifi punt om te kijken of het lampje groen gaat branden. Dan is de onderlinge verbinding via 5Ghz.
  • In het geval van een bekabelde aansluiting die lager dan 1Gbps is: controleer de ethernetkabel en of deze geschikt is voor 1Gbps. Het kan ook zijn dat het KPN SuperWifi punt is aangesloten op een switch die 1Gbps niet ondersteunt.

 

Heb jij de mogelijkheid om de punten dichterbij elkaar te zetten? Hoe is jouw netwerk nu opgebouwd? Welke Experia Box heb je en op welke manier/plaats heb je de SuperWifi punten opgesteld?

 

Ik zou bij kpn te rade gaan want.........na 2 weken klagen op dit forum is er een wonder geschied. Volle snelheid, alles groen. Maar ik kan je verzekeren dat ikzelf niks op heb kunnen lossen. Ergo, er was wel degelijk iets loos aan kpn zijde en toevallig of niet kreeg ik een persoonlijke enquête toegestuurd.

Fijn dat het bij jou ineens weer opgelost is! De persoonlijke enquête wordt verstuurd op het moment dat er een ‘beste antwoord’ gemarkeerd is in jouw topic. Dat staat dus los van elkaar :).