Beantwoord

Spontaan uitvallen SuperWifi2, wat is de oorzaak?

  • 25 September 2022
  • 3 reacties
  • 36 keer bekeken

Reputatie 1

Mijn SuperWifi2 punt houdt er soms ineens mee op. ik zou graag de oorzaak weten. Ga ik aan de slag met de wifimanager dan stopt dat met het “resetten van Box12” . . wieltje, wieltje, wieltje (zo’n 30 minuten) en dan: Niks. Modem prima, maar alle SuperWifi2 punten zijn hun verbinding kwijt . . . . 

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 28 September 2022, 14:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Kunt in in de v12 inloggen en daar eens kanaal 36 pakken voor de wifi 5ghz verbinding. Misschien heeft u regelmatig onderbreking vanwege radarsignalen

 Kanaal 36 heeft daar geen last van.

Reputatie 7
Badge +24

Mijn SuperWifi2 punt houdt er soms ineens mee op. ik zou graag de oorzaak weten. 

Gewoon een bug in de firmware. Stekker uit het stopcontact en er ff later weer in stoppen. Meer kunt u er niet aan doen. De WiFi Manager doen is hiervoor zinloos.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @S.P. Ammer Ing.! Ik wil je naast de andere tips in dit topic ook aanraden de stappen voor een schone installatie van de SuperWifi te volgen. 

Als dat het niet oplost dan kan het apparaat defect zijn. Als dat zo is, ga dan naar een KPN winkel in de buurt. Neem het aankoopbewijs mee.