Beantwoord

Super wifi versterker maakt geen verbinding

  • 21 January 2022
  • 1 reactie
  • 591 keer bekeken

Wij hebben al sinds een lange tijd kpn 1 keer een probleem gehad, dat de WiFi versterker geen verbinding wou maken met een computer wat ik toen had gedaan was even aangesloten op het modum en daarna gewoon weer boven in het stopcontact doen en daarna de ethernet kabel aangesloten toen werkte het weer, maar gisteren was de stroom uitgegaan waardoor de modum ook helemaal is uit gegaan, nu heb ik hetzelfde gedaan als dat ik eerst heb gedaan maar dat lijkt ook niet te werken telkens als ik 'm op het stroom aansluit knippert die snel, en daarna sloom voor ongeveer 30 a 40 seconden dan gaat die helemaal uit en heb ik geen verbinding op de kpn thuis app staat die er ook helemaal niet meer tussen als die uit gaat. Dus ik niet dat het lampje kapot is ik denk dat het probleem ergens anders ligt 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 23 January 2022, 21:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Wessel787, welkom op het KPN Forum. 

Je bericht is eigenlijk één lange zin…. Wat ik eruit haal is dat jij jouw wifi versterker niet meer aan de praat krijgt: dat gaat om SuperWifi punten? Hoeveel heb je er en van welk type modem maak je gebruik?
 

 telkens als ik 'm op het stroom aansluit knippert die snel, en daarna sloom voor ongeveer 30 a 40 seconden dan gaat die helemaal uit en heb ik geen verbinding op de kpn thuis app staat die er ook helemaal niet meer tussen als die uit gaat. 

Welke kleur knippert het lampje? En heb je de versterker ook al eens gereset? SuperWifi kun je resetten doormiddel van het resetknopje achter op het apparaat. Daarna kun je het wachtwoord (admin password) gebruiken dat achter op de SuperWifi staat.

Als tip wil ik je ook het onderstaande topic meegeven: hier staat alles stap voor stap met tips uitgelegd:
 

Â