Beantwoord

SuperWifi: Lampje blijft rood op één van de punten

  • 16 September 2022
  • 2 reacties
  • 110 keer bekeken

Gisteren 2 super WiFi punten geïnstalleerd, één bekabeld, één niet (op eerste verdieping). Gevolg: haperende WiFi. Als ik de tweede uitzet heb ik daar meer dan 40mb snelheid zowel download als upload. Maar als ik de tweede aanzet is-ie soms groen, soms oranje, soms rood?! En dus vaak geen verbinding. Blijkbaar werkt het spul niet als je niet bekabeld (daar heb ik het niet voor gekocht…). Via Thuis app geïnstalleerd en deze gaf aan dat alles goed was (ook tweede punt goed gekozen 😁

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Ik_Combineer 17 September 2022, 03:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Gisteren 2 super WiFi punten geïnstalleerd, één bekabeld, één niet (op eerste verdieping). Gevolg: haperende WiFi. Als ik de tweede uitzet heb ik daar meer dan 40mb snelheid zowel download als upload. Maar als ik de tweede aanzet is-ie soms groen, soms oranje, soms rood?! En dus vaak geen verbinding. Blijkbaar werkt het spul niet als je niet bekabeld (daar heb ik het niet voor gekocht…). Via Thuis app geïnstalleerd en deze gaf aan dat alles goed was (ook tweede punt goed gekozen 😁

In de KPN Thuis app kan je op het tweede tabblad Internet klikken op de draadloze superwifi punt. Als je op een Android device kijkt kan je ook de demping zien. Deze geeft aan hoe goed de verbinding is, idealiter zit dit onder de -65dB.

 

(Mogelijke vertrouwelijke informatie verwijderd)

Bedankt voor het antwoord maar na een tweede knutselavond met hetzelfde resultaat de ‘super’wifi punten weer teruggebracht en geld retour gekregen. Een hele opluchting 😁