Beantwoord

Superwifi niet te installeren, wachtwoord onbekend

  • 18 January 2022
  • 4 reacties
  • 38 keer bekeken

Ik hèb netjes de stappen doorlopen van de installatie can de superwifi’s. Heb een Experia10 modem.

alleen op het

moment dat de superwifi leidend wordt dan zend hij wel WiFi uit alleen inloggen gaat niet want hij geeft aan: onbekend wachtwoord. 

alles al geprobeerd, reset modem, reset wifipunten, langer aangesloten op modem op advies van helpdesk. Alle andere apparatuur eraf gehaald maar nog steeds zelfde probleem. 
 

wel wifi alleen koppelen gaat niet. 
 

verkeerd ww ingetoetst zoals andere helpdeskmedewerker zei, nee ook niet want zowel bij mij als bij mijn vriendin doet hij hetzelfde aangeven. 

 

“Wachtwoord onbekend”

na 7 uur installeren en herinstalleren en resetten ben ik er mee gestopt. Wat o wat kan dit zijn.

wie kan mij helpen 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Nick83 20 January 2022, 08:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Rob6984, welkom op ons forum!
Dat schiet niet op zo! Goed dat je even aan de bel trekt.

Bij het installeren van superwifipunten hebben we te maken met verschillende wachtwoorden. Het wachtwoord van de webinterfaces van zowel je experiabox en Superwifi punt als de wifiwachtwoorden. Welke gebruik je precies?

Kun je ook een screenshot maken van de foutmelding?

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u een bekabeld aangesloten pc of laptop? Kunt u dan inloggen op het modem? 

http://192.168.2.254

Probeer anders uw mobiel of laptop te koppelen via WPS. Gebruik daarvoor de WPS knop op de SuperWiFi's, niet die van de Experiabox. 

Reputatie 7
Badge +20

@Rob6984 is het nog gelukt in te loggen?

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!