Beantwoord

Superwifi punt niet geleverd maar wel factuur ontvangen.

  • 23 February 2024
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Eind vorige maand heb ik een Superwifi punt bij jullie besteld maar deze is nooit geleverd. vervolgens heb ik wel een factuur ontvangen en is het bedrag van mijn rekening afgeschreven.😡

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 25 February 2024, 11:16

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, dit klinkt alsof er iets mis is gegaan bij het afleveren @Jacinto 😕

Heb je destijds een bericht van ons ontvangen over de aflevering met daarin ook een track&trace code? Zo ja, wat is dan de status van het pakketje als je de track&trace code bekijkt?

Mocht je verder helemaal geen bericht meer van ons hebben ontvangen dan wil ik je aanraden om morgen na 08:00 even met onze telefonische klantenservice te bellen via 0800 - 0402, zodat uitgezocht kan worden waar het mis is gegaan met de levering!

Reageer