Beantwoord

Superwifi Scheduler werkt niet

  • 19 January 2022
  • 15 reacties
  • 172 keer bekeken

Ik heb een Experiabox V10 met daarbij twee Superwifi punten.

Op deze Superwifi heb ik in de scheduler ingesteld dat het signaal moet worden uitgeschakeld van ‘s nachts 1 tot ‘s ochtends 7 uur. 

Dit heb ik vroeg in de ochtend getest, maar ik kon met mijn telefoon gewoon via wifi het internet op (mobiele gegevens uitgeschakeld op telefoon).

Moet ik ook nog wat op de Experia instellen? Of is het gewoon een fout in de Superwifi punten.

 

icon

Beste antwoord door WvdGraaf 7 February 2022, 14:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Badge +19

Is de WiFi van het modem wel uit? Dat moet wel!!

Bij de V10 gaat dat automatisch. Net even gecheckt, en dat staat ook inderdaad uit.

Badge +19

Ok ik was even bang dat daar de WiFi nog aan was en dat je daar de WiFi van had. Op het modem hoef je niks in te stellen dus zou het moeten werken. Heb je de super wifi's al gereset?

Schoon uit de doos en meteen na installatie de scheduler aangezet. Dus reset lijkt me niet echt nuttig.

Badge +19

Nee dat lijkt me ook niet. Wellicht dat een ander forumlid je te hulp schiet.

Reputatie 7
Badge +8

Scheduler problemen is al eerder voorbij gekomen in dit forum. Check even de software versie van de superwifi. Er circuleert ondertussen een versie 14v2 rond die verbeteringen en software uitbreidingen bevat.

Ik heb versie 1.00.11.v1 bij een update check krijg ik de melding dat hij up-to-date is.
Er is geen mogelijkheid om te upgraden naar een andere firmware dus dit helpt niet.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @WvdGraaf, vervelend dat het updaten niet lukt. Ik heb je gegevens doorgezet naar de achterliggende afdeling om te kijken of we dit handmatig kunnen doen. Ik kom er hier op terug zodra ik terugkoppeling heb daarover.

Reputatie 7
Badge +30

De collega geeft aan dat het gelukt is om de SuperWifi te updaten, @WvdGraaf. De tweede kon hij echter niet bereiken. Controleer die zelf nog een keer, mocht die nog niet geüpdatet zijn, en dit wil ook niet handmatig, geef hem dan even een volledige reset en sluit hem opnieuw aan.

 

@Erik_  Ik had het tweede punt uit staan. Deze is nu ingeschakeld en ik heb hem via het knopje ge-reset en opnieuw toegevoegd, maar er komt geen update naar nieuwe firmware. De andere die wel aan stond, is wel naar versie 14 gezet.

Zou het tweede punt ook geüpdatet kunnen worden?

Reputatie 7
Badge +30

Wacht deze week nog even af, @WvdGraaf. We zijn bezig met verdere uitrol van deze update. Als het er maandag nog niet is, laat het weten, dan kaart ik het nog een keer aan.

Wacht deze week nog even af, @WvdGraaf. We zijn bezig met verdere uitrol van deze update. Als het er maandag nog niet is, laat het weten, dan kaart ik het nog een keer aan.

 

Ik heb de update naar 14 ook op de andere binnengekregen. Dus nu testen of de scheduler werkt.

Reputatie 7
Badge +30

Wacht deze week nog even af, @WvdGraaf. We zijn bezig met verdere uitrol van deze update. Als het er maandag nog niet is, laat het weten, dan kaart ik het nog een keer aan.

Ik heb de update naar 14 ook op de andere binnengekregen. Dus nu testen of de scheduler werkt.

 

Werkt de scheduler inmiddels zoals zou moeten, @WvdGraaf?

Wacht deze week nog even af, @WvdGraaf. We zijn bezig met verdere uitrol van deze update. Als het er maandag nog niet is, laat het weten, dan kaart ik het nog een keer aan.

Ik heb de update naar 14 ook op de andere binnengekregen. Dus nu testen of de scheduler werkt.

Werkt de scheduler inmiddels zoals zou moeten, @WvdGraaf?

 

Ja, hij doet het nu goed. Bedankt.

Reputatie 7
Badge +30

Top, goed om te horen :)