Beantwoord

SuperWifi versterker 2.0 valt weg op 10 meter van het modem

  • 25 June 2022
  • 10 reacties
  • 116 keer bekeken

Ik heb twee super wifi 2.0 een bedraad en een draadloze de verbinding van de draadloze valt  na ongeveer 2 dagen weg en moet uitzetten en dan werkt hij weer .

Mijn vraag.is dit.normaal de afstand naar modem is 10 meter .

Met vriendelijke groeten Wim 

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 4 July 2022, 09:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Willem1955, wat balen dat de verbinding van de SuperWifi steeds wegvalt.

Als die wegvalt, in welke kleur brandt het lampje dan van de SuperWifi? Om het dan weer te laten werken maak je de SuperWifi stroomloos? 

En hoe is de SuperWifi op het modem aangesloten? Draadloos of met een kabel? 

 

Deze is draadloze en lamp brand knipperen rood en ik zet hem uit met schakelaar en opnieuwe aan. 

Dan gaat het ongeveer 2 dagen goed en hij valt uit.

Met vriendelijk groeten Wim. 

Reputatie 7
Badge +20

Heb je de tips voor een rood lampje al eens doorlopen? Helpt dat?

Beste Bart_Z, van ochtend stond Wifi super 2.0 lampje continu rood en moest ik hem uit zetten en werkt hij knipperen groen en continu groen en doet hij het weer.

Moet ik hem maar bedraad maken?

Met vriendelijk groeten Wim. 

Reputatie 7
Badge +24

Moet ik hem maar bedraad maken?

Ik denk dat da de enige echte oplossing is. 10 meter is toch wel weer een heel stukje voor WiFi. 

Reputatie 7
Badge +10

10 meter moet kunnen. Ligt er wel aan wat er allemaal tussen zit.

Waar staat die bedrade tov de draadloze?

Je hebt niet een Superwifi naast de Box12 hangen toch?

Tussen v10a en draadloos Wifi zitten 2x gipsen muren en raam de bedraden Wifi staat op zolder dat is 3 verdieping ongeveer ook 10 meter omhoog gezien. Daar zitten 2 beton vloeren.

Met vriendelijk groeten Wim. 

Reputatie 7
Badge +20

Glas en beton is wel iets waar wifi moeite mee kan hebben. Het signaal moet daardoorheen. Wifi kiest liever de kortste weg. 

Als je de mogelijkheid hebt hem bekabeld te maken zal ik dat altijd aanraden. Of je kunt hem proberen op een andere plek te zetten. 

zit 's avonds tv te kijken en zowat elke avond valt met wifi weg en wordt de uitzending gestaakt totdat mijn modem weer opnieuw is opgestart. vervelend wanneer je een programma of film aan het volgen bent

Hallo @Frianne hieruit begrijp is dat je een wifiversterker draadloos aan het modem gekoppeld hebt en je tv-decoder bekabeld aan de wifiversterker, niet de meest gelukkige combinatie.

Ik zou of de wifiversterker dan bekabeld aan het modem koppelen of de tv-decoder rechtstreeks bekabeld aan het modem.