Vraag

Tegenvallende wifi snelheid met Box12 en 2 SuperWifi

  • 6 June 2023
  • 7 reacties
  • 98 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +1

We hebben experiabox 12 met nieuwste firmware (16) en sinds kort 2 zwarte superwifis, die bedraad zijn aangesloten. Modem staat beneden en superwifi op 1e etage en ook een op zolder. Snelheid op 1e en zolder valt tegen.  Beveiliging staat op wpa2+wpa3.  Als ik naar WiFi netwerken kijk, dan wordt mijn gewone netwerk gezien maar ook beide superwifis. Horen die sw zich niet te koppelen aan thuisnetwerk, zodat je alleen die naam ziet? Hoe krijgt ik dat voor elkaar. Zowel Box 12 en beide superwifis heb ik gereset. De laatste nadat Box 12 opgestart was. Lampjes zijn groen. Dank voor jullie tips.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Nee want er staat duidelijk dat mesh nog niet werkt en je dus twee netwerken hebt.

 

Reputatie 2
Badge +1

Ik dacht dat mesh al werkte na update Box 12 van deze week

Begrijp dat superwifi 2 ook nog een update moeten krijgen. Hoop dat dit snel gebeurt.

Hallo @BartFlevo de modem update is oorspronkelijk ook alleen bedoeld voor mensen zonder KPN versterkers, dus dat het bij jou niet goed werkt is logisch, jij had die update nog niet mogen hebben.

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb de update ook op de zwarte SuperWiFi 2.0 versterkers. Maar het werkt niet. Dus ik gebruik nu de KPN Box niet. En ook de zwarte SuperWiFi's niet. Het hele spulletje ligt hier werkeloos naast de meterkast niks te doen. Ik gebruik nu de Experiabox v9 en de witte SuperWiFi's. 

Het ligt werkloos in de kast en je kijkt werkeloos toe @Nick83 

Reputatie 7
Badge +24

Het ligt werkloos in de kast en je kijkt werkeloos toe @Nick83 

Zoiets 😉

Reputatie 7
Badge +17

Hi @BartFlevo! Heb je met de reacties in dit topic voldoende antwoord? 🙂