Beantwoord

Twee gratis SuperWifi-punten bij verhuizing nog niet ontvangen

  • 17 January 2022
  • 2 reacties
  • 83 keer bekeken

In oktober heb ik mijn verhuizing doorgegeven die eind november ingaat. Er staat duidelijk op de website dat je bij verhuizing je kpn abonnement mee mag nemen naar het nieuwe adres en dan gebruik kan maken van 2 gratis wifiversterkers. Ik heb mijn verhuizing telefonisch doorgegeven en aangegeven aan de medewerker hier gebruik van te willen maken. Dat was helemaal goed. In december heb ik een aantal keren contact opgenomen om na te gaan wanneer ik deze ontvang. Dat zou na een termijn van 4-6 weken zijn. Niets ontvangen na deze termijn dus ik bel in januari weer. Nu blijkt ineens dat dit nooit voor mij besteld is. Medewerker heeft daarom contact opgenomen met de logistieke afdeling. Na ongeveer 3 dagen zou het geregeld zijn. Na een week neem ik contact op dat ik nog steeds niets heb ontvangen. Deze medewerker geeft aan dat ze niet achteraf besteld kunnen worden 😧. Ik word doorverbonden met de afdeling opzeggingen. Daar wordt verteld dat ik er helemaal geen recht op heb, omdat ik een lopend contract heb van een 1 jaar. Terwijl er duidelijk staat dat je gebruik van deze actie kan maken als je al klant bent. Dus elke keer krijg ik een ander verhaal te horen waar ik wel heel erg moe van word! Ik wil graag mijn WiFiversterkers ontvangen zoals beloofd en graag zsm. Ook heb ik op dit forum een topic (SuperWifi-punten bij verhuizing, sinds wanneer is dat mogelijk?) gezien waarbij de WiFiversterkers na de verhuizing alsnog zijn opgestuurd, omdat het ook daar mis ging. Ik vind dit hele slechte service om bijna 2 maanden achter mijn toegezegde WiFiversterkers aan te gaan. En dan ook elke keer iets anders te horen.  


 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door Lisa 19 January 2022, 17:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Dag @Latoya85! Welkom op ons KPN Forum. Als het goed is staan de SuperWifi's op de bevestiging van je verhuizing/nieuwe contract. Als dit niet zo is, dan zijn ze inderdaad niet besteld. Gezien je zo vaak te horen hebt gekregen dat je er wel recht op hebt, kijk ik graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Naam contractant, postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer is voldoende.  Je kunt de laatste 3-cijfers toevoegen aan ‘Persoonlijke Opmerkingen’. 

Hoor graag van je:slight_smile:

Hi Lisa,

Het is gelukkig al opgelost.Â