Beantwoord

Tweede SuperWifi aangesloten: App ziet hem niet?

  • 24 January 2023
  • 1 reactie
  • 14 keer bekeken

Reputatie 1

Heb een set superwifipunten in huis, en wilde dat aansluiten. Ik volgde de gebruiksaanwijzing in de app stap voor stap. Ik wil nu het tweede superwifipunt op de eerste verdieping aansluiten. Na een aantal minuten wachten krijg ik (meermaals) de melding 'geen Super Wifipunt' gevonden. Is goed aangesloten, staat aan en moet binnen het bereik van een ander Super Wifipunt staan. 'Binnen het bereik': op 1e verdieping en verder…? Opnieuw proberen is alleen een oefening in geduld die geen resultaat heeft. Ik ben ingestapt omdat deze SuperWifipunten snellere verbinding in huis zouden brengen. Maar: dat werkt dus (tot op heden) voor geen meter. Graag advies over hoe verder!

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 27 January 2023, 14:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Johan Hoekstra! Welkom op het forum.

Wil je eens proberen het zonder de app te installeren? Volg daarbij eerst deze stappen voor een schone installatie van de SuperWifi punten. Koppel ze daarna op de gebruikelijke manier. Maar hou ze na het koppelen eerst in de buurt van de Experia Box. 

Probeer vervolgens deze eerst halverwege neer te zetten. Als daar de verbinding blijft, zet ze dan neer op de definitieve plek. 

Wil je hier laten weten of dit geholpen heeft?