Beantwoord

Tweede SuperWifi verliest telkens verbinding

  • 13 October 2022
  • 12 reacties
  • 233 keer bekeken

Hoi,

Ik heb een superwifi die verbonden is met mijn experiav10 box en een op de tweede verdieping. Echter verliest de superwifi op de tweede verdieping telkens verbinding waardoor ik hem steeds opnieuw moet koppelen aan de modum + eerste superwifi. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? (een lange tijd ging dit goed zonder enkele problemen).

 

gr

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 18 October 2022, 08:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Hallo @bokiepokie ik ga er vanuit dat de wifi op op de modem V10 uitstaat, want dat hoort zo bij extra KPN versterkers.

Is de 2e versterker bekabeld aangesloten op de modem, op de andere versterker of draadloos?

Welk type superwifi heb je, de witte of de zwarte?

 

Ja mijn wifi komt van de eerste superwifi verbonden aan de V10 box. De 2de versterker is draadloos verbonden met de eerste door middel van WPS verbinding. De superwifi aan de modem is zwart de 2de is wit.

Hallo @bokiepokie probeer dan de witte met een LAN-kabel te verbinden met de zwarte, want de zwarte heeft 2 LAN-poorten. Kijk dan of het beter gaat.

 

Hallo @JanD dit is voor mij niet echt een optie omdat ik dan een kabel door heel het huis moet trekken, ook heb ik vanuit de 2de superwifi een kabel die in mijn PC gaat zodat die bedraad internet heeft. Ik gebruik de 2de als een soort powerline adapter.

Reputatie 7
Badge +24

Ja mijn wifi komt van de eerste superwifi verbonden aan de V10 box. De 2de versterker is draadloos verbonden met de eerste door middel van WPS verbinding. De superwifi aan de modem is zwart de 2de is wit.

Heeft u de 2de SuperWiFi gekoppeld door middel van WPS? Dat is fout. Zo staat het niet in de handleiding. 

Ja mijn wifi komt van de eerste superwifi verbonden aan de V10 box. De 2de versterker is draadloos verbonden met de eerste door middel van WPS verbinding. De superwifi aan de modem is zwart de 2de is wit.

Heeft u de 2de SuperWiFi gekoppeld door middel van WPS? Dat is fout. Zo staat het niet in de handleiding. 

In de handleiding staat dat als de superwifi rood aangeeft ik op beide op de WPS knop moet drukken, hierna werkt hij altijd dus wat zou ik in plaats daarvan moeten doen?

Reputatie 7
Badge +24

Kunt u een foto of schermafdruk plaatsen van die handleiding? Want dat heb ik nog noot gezien. Dit is de handleiding van de witte SuperWiFi:

 

Dit staat hier in de handleiding op de site.

Reputatie 7
Badge +24

Ok. Probeer hem eens te resetten. En hem dan eens te installeren op de manier zoals in de originele handleiding staat.

Misschien helpt het. Al heb ik het vermoeden dat die gewoon te ver weg staat.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @bokiepokie, is het nog gelukt alles goed werkend te krijgen?
We hebben hier ook een handig topic over!

 

Ik heb paar dagen probleem met mijn super wifi.kan geen tv kijken en slecht verbinding #help aub

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb paar dagen probleem met mijn super wifi.kan geen tv kijken en slecht verbinding #help aub

Zijn er ook kpn dvs650 in het netwerk dan deze verwijderen. Deze geven problemen op dit moment.