Vraag

Vervangende nieuwe SuperWifi blijft paars branden

  • 23 September 2022
  • 6 reacties
  • 48 keer bekeken

hallo ik had een superwifipod kapot heb een nieuwe gekregen maar als ik die aansluit bljift hij paars ook naar reset en enz .moet ik nu alle superwifipods op nieuw installeren maar die branden allemaal groen.

mvg gert jan


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Je sluit em met een kabel aan het modem?

Dat weet ik maar als ik dat doe blijft hij paar ?reset heb ik ook gedaan. Mvg gj

Badge +19

Dat schiet niet op. Je kan nog proberen om ze allemaal opnieuw aan te sluiten maar daarna houd het wel op.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Gert-jan Rogaar, welkom! Wat jammer om te lezen dat je de boel niet aan de praat krijgt! Is het nog gelukt met het advies van Joep1965 om ze allemaal opnieuw aan te sluiten? Je kunt overwegen om alles los te koppelen, te resetten en weer opnieuw in te stellen. Laat dan het Superwifi punt even een kwartier bekabeld voordat je 'm loskoppelt. 

Reputatie 7
Badge +24

Paars is volgens mij updaten. Dus laat hem een poosje met rust zou ik zeggen.

Reputatie 7
Badge +8

Paars betekent nog steeds in fabrieksstand. Apparaat krijgt geen wifi gegevens van het modem. Lijkt erop dat het probleem aan de modemzijde zit. Ik zou even alle superwifis uitzetten. Dan het modem resetten via reset gaatje. Deze wat tijd gunnen om weer helemaal terug te komen. Daarna de superwifi met de paarse led aansluiten via de ethernetkabel. Of draadloos via wps koppelen door dit op modem en superwifi op te starten.