Beantwoord

Waar is de wifi van mijn wifi versterkers?

  • 24 June 2022
  • 5 reacties
  • 53 keer bekeken

Hi,

Ik heb super Wi-Fi, 3 stuks. Hierop werken echter een aantal apparaten niet zoals de rolluiken en data logger van de zonnepanelen. 

Had te maken met 2.4 en 5 ghz 

Ik heb toen de Wi-Fi via router ook weer aangezet samen met die van de super Wi-Fi. Echter zie ik nu nergens die SSID naam nergens meer.. ook niet in mijn router.. als ik inlog. Alleen nog die van super Wi-Fi.. gok natuurlijk omdat ik op Wi-Fi van super Wi-Fi zit.

 

Iemand een idee?  Alles werkt nog dus de Wi-Fi bestaat wel nog althans ga ik vanuot

icon

Beste antwoord door DennisA78 25 June 2022, 13:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Kom je ingelogd in de Superwifi’s? Daar kun je naast je Hoofdwifi en Gastenwifi ook Extrawifi aanmaken. Hier kun je enkel de 2,4 en/of 5ghz voor aanzetten, waardoor je apparaten wèl kunnen verbinden.

@DennisA78 

Ik kan gewoon inloggen, heb de extra wifi ook aangezet en heb dus nu 3 wifi netwerken (Super wifi, Gasten, Extra). Op mijn mobiele telfoon, andere laptops en apparaten werkt het ook gewoon, moet dus haast aan mijn laptop liggen.

Laptop heb ik ook al van alles geprobeerd zover ik kan/mag.. Adapters verwijderd, flush, etc.

Gok dat ik maandag maar langs IT ga (Werk voor KPN en betreft mijn kpn laptop)

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Kleut, is het probleem dat je ondervindt met jouw KPN werklaptop opgelost? Of kan je nog altijd niet verbinden? 

Hi,

Ja, het is mij uiteindelijk gelukt denk ik om probleem op te lossen. Heb alle netwerkinstellingen verwijderd op PC en gereset,  het modem helemaal gereset en alles opnieuw ingesteld.. 

Erna werkte het internet weer maar deed de VPN het niet meer heb ik alle mini adapters verwijderd - zoektocht via Google- waarna alles weer lijkt te werken.

Geen idee waardoor het nu is gekomen, want alle andere apparaten werkte gewoon.

Reputatie 7
Badge +19

Soms zijn dingen min of meer onverklaarbaar. Goed om te lezen in ieder geval dat het allemaal weer werkt.