Beantwoord

Wanneer krijg ik mijn SuperWifi punten?

  • 12 September 2022
  • 2 reacties
  • 13 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem. Al meerdere malen aangegeven dat ik mijn superwifi punten nog niet heb ontvangen en hier is tot op heden niks aan gedaan vanuit KPN, hoe kan dit? Ik hoor graag van jullie!

 

Admin: afgesplitst

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 17 September 2022, 13:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Luuk Mathijsen! Welkom op het KPN Forum. We hebben een eigen topic voor jouw bericht aangemaakt; dan kunnen we uitzoeken wat de stand van zaken is.

Je geeft aan dat je geen SuperWifi punten ontvangen hebt… Je hebt gekozen voor SuperWifi punten als welkomstcadeau bij een Internet abonnement? Dit staat ook zo bevestigd in jouw bestelbevestiging?
Ik lees ook dat je dit al meerdere malen aangegeven hebt. Ik ben benieuwd op welke manier je dat gedaan hebt en welke reactie je hier op gekregen hebt?

Tot slot de vraag of jij jouw forum profiel kunt invullen met jouw klantgegevens? Dan kunnen wij jouw gegevens erbij zoeken. Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!