Beantwoord

Wifi manager gebruiken lukt niet

  • 9 January 2022
  • 11 reacties
  • 56 keer bekeken

Ben nu al maanden bezig om de WiFi manager te gebruiken, krijg nog steeds dezelfde foutmelding van kpn en dat het wordt doorgezet naar eennafdeling..

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 12 January 2022, 10:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

hoi @john1951 ,

Welke browser gebruik je?Welk OS?En welk modem heb je?

Os 15.2 Safari

Os 15.2 Safari

Ok,

Weet u ook de antwoorden op de andere vragen?

Experiabox 10

Dat zou wel moeten werken.

Heb je al een keer een andere PC/telefoon geprobeerd?

Ja helaas wel. Ook via pc met Windows 10… lukt ook niet..

wat gek..

Wel verbonden met je eigen wifi en ingelogd met je eigen KPN ID?

Ja dat lukt wel, maar WiFi manager starten wil maar niet lukken steeds hetzelfde..

Ja dat lukt wel, maar WiFi manager starten wil maar niet lukken steeds hetzelfde..

Wil je even je profiel invullen?Dan kan een moderator even in de systemen duiken wat hier fout gaat..

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @john1951, welkom op ons forum!
Ervaar je dit issue nog steeds? Vaak is deze melding tijdelijk van aard, kun je het later nog eens proberen? 

Dit wil nog wel eens voorkomen als er geen abonnement, of twee abonnementen aan een KPN ID gekoppeld zijn. Beiden lijkt hier nu niet het geval.
Mocht je de melding nog steeds krijgen, bij welke stap krijg je deze precies? Kun je er ook een screenshot van plaatsen? Had je ook al een andere browser geprobeerd op je PC?

Reputatie 7
Badge +20

@john1951 heb je het nog werkend kunnen krijgen?