Beantwoord

Wifi versterker werkt niet meer, ook niet als hij bekabeld op het modem aan is gesloten

  • 19 June 2022
  • 9 reacties
  • 143 keer bekeken

Hoi,

 

Onze Wifiversterker op zolder heeft het altijd gedaan. Plots doet hij het niet meer. Ik heb hem al uit gehad, gereset en nu ligt hij met een ethernet kabel aan de modem. Misschien ligt het aan een update? Zouden jullie even mee kunnen denken wat ik nog meer kan doen?

 

Groet,

Gijs

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 22 June 2022, 14:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hallo @Gijs93 , welke heb jij, de witte vierkante, de ronde vierkante, de zwarte vierkante of de ronde vierkante?

 

Welke bedoel je @JanD , Er zijn 4 soorten.

  1. De witte vierkanten met 1 afgeronde hoek.
  2. De zwarte vierkanten.(Experia wifi)
  3. De ronde witte. (Super Wifi 1)
  4. De ronde zwarte.(Super Wifi 2)

Een ronde vierkanten ben ik nog niet tegen gekomen.😜😜😁😁

  1. de ronde witte. Even met de ethernet kabel er aan leggen heeft niet geholpen..

Hallo @Gijs93 

de ronde vierkante

lees hiervoor natuurlijk de witte ronde🙂

CC: @Doornekamp33 

Hallo @Gijs93 

de ronde vierkante

lees hiervoor natuurlijk de witte ronde🙂

CC: @Doornekamp33 

@JanD En zijn dan beide ronde vierkante de witte ronde.😁😁

Hallo @Gijs93 

de ronde vierkante

lees hiervoor natuurlijk de witte ronde🙂

CC: @Doornekamp33 

@JanD En zijn dan beide ronde vierkante de witte ronde.😁😁

Hallo @Gijs93 

Ik ben wel aardig aan het stuntelen geweest, 

ronde vierkante?

lees hiervoor natuurlijk de zwarte ronde🙂

CC: @Doornekamp33 

nu stop ik er mee en wijzig niets meer😎

 

Nou zeg @JanD , Is toch geinig om te veranderen, houd je jong.😁😁

Reputatie 7
Badge +17

@Doornekamp33 een SuperWifi dus! Goed dat er dat vast hebben gesteld. Dan gaan we nu verder met het oplossen. 😉

@Gijs93 zolang de lampjes nog branden is het vaak een kwestie van instellingen. De makkelijkste manier om het op te lossen is door de stappen voor een volledig schone installatie van de SuperWifi te volgen. Daarmee verwijder je alle oude informatie van zowel je SuperWifi als je Experia Box. Dan moet alles het weer doen.

Als je toch merkt dat ergens het signaal niet optimaal is doe dan voor de zekerheid nog een keer de Wifi Manager

Als het daarna nog steeds niet werkt is de kans groot dat je SuperWifi kapot is. Ga in dat geval met je aankoopbewijs naar een winkel in de buurt. Daar kunnen ze deze omruilen als die inderdaad defect is. 

Laat je hier weten of het daarmee gelukt is?

Dag Bram,

 

Bedankt voor je reactie. Ik ben vergeten te melden dat ik het ondertussen heb opgelost. Ik heb contact gehad met de servicedesk. Wat bleek dat mijn modem een update heeft gehad waardoor hij de superwifi niet meer kon herkennen. Door alles te resetten en opnieuw in te stellen werkt het nu weer naar behoren. Bedankt voor jullie hulp en een fijne dag.

 

Groet,

 

Gijs