Beantwoord

Wifi Versterkers zou ik gratis erbij krijgen. Wanneer komen ze?

  • 19 August 2022
  • 10 reacties
  • 113 keer bekeken

Badge

Hallo, Sinds kort nieuwe klant en heb van de week de router enzo gekregen maar komen de wifi versterkers later?

Deze zou ik er gratis bij krijgen.

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 21 August 2022, 10:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hallo @Casa Nova in de regel is  het tegenwoordig zo, dat nà activatie van je abo je ongeveer binnen een week je je cadeau thuisgestuurd krijgt.

Dus stel dat je vandaag een mail of sms hebt gehad dat je verbinding actief is, ontvang ongeveer binnen een week daarna je cadeau.

 

 

Badge

Ah, wel vreemd maar oke, ik wacht dan nog ff

Hallo @Casa Nova , wat is er vreemd aan?

@JanD , De superwifi behoort in het installatie pakket te zitten, deze worden niet zoals de TV/Tablet?enz… nagestuurd door sidekix, dus er is iets niet helemaal goed gegaan @Casa Nova 

Weet je zeker dat je voor de Superwifi hebt gekozen, en niet voor de korting of het andere cadeautje?

Dit kun je terug vinden in de bevestiging.

Reputatie 7
Badge +16

@JanD, De superwifi behoort in het installatie pakket te zitten, deze worden niet zoals de TV/Tablet?enz… nagestuurd door sidekix, dus er is iets niet helemaal goed gegaan @Casa Nova 

 

Dit klopt helemaal. Kies je voor SuperWifi punten als welkomstcadeau, dan krijg je deze in het installatiepakket geleverd. Wel zo makkelijk, want dan kun je alles direct in één keer installeren.

 

Weet je zeker dat je voor de Superwifi hebt gekozen, en niet voor de korting of het andere cadeautje?

Dit kun je terug vinden in de bevestiging.

Heb je dit al na kunnen kijken, @Casa Nova?
Ik kijk anders graag met je mee en dat kan op basis van jouw klantgegevens. Deze mag je doorgegeven via jouw Forum profiel: de gegevens die je invult in de vakjes waar “Privé” bij staat, zijn alleen inzichtelijk voor de KPN moderators. In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.
Graag jouw volledige naam, geboortedatum, klantnummer en/of bestelnummer + postcode en huisnummer.

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!

Badge

@JanD, De superwifi behoort in het installatie pakket te zitten, deze worden niet zoals de TV/Tablet?enz… nagestuurd door sidekix, dus er is iets niet helemaal goed gegaan @Casa Nova 

 

Dit klopt helemaal. Kies je voor SuperWifi punten als welkomstcadeau, dan krijg je deze in het installatiepakket geleverd. Wel zo makkelijk, want dan kun je alles direct in één keer installeren.

 

Weet je zeker dat je voor de Superwifi hebt gekozen, en niet voor de korting of het andere cadeautje?

Dit kun je terug vinden in de bevestiging.

Heb je dit al na kunnen kijken, @Casa Nova?
Ik kijk anders graag met je mee en dat kan op basis van jouw klantgegevens. Deze mag je doorgegeven via jouw Forum profiel: de gegevens die je invult in de vakjes waar “Privé” bij staat, zijn alleen inzichtelijk voor de KPN moderators. In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.
Graag jouw volledige naam, geboortedatum, klantnummer en/of bestelnummer + postcode en huisnummer.

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!

Goedemorgen, Zal zo even de instelling aanpassen.

Omdat mijn abo. aangepast is na het belletje van de klantenservice kan het zijn omgezet in de € korting maar in eerste instantie had ik gekozen voor de versterkers.

Badge

✅ ← Seintje

Badge

@JanD, De superwifi behoort in het installatie pakket te zitten, deze worden niet zoals de TV/Tablet?enz… nagestuurd door sidekix, dus er is iets niet helemaal goed gegaan @Casa Nova 

 

Dit klopt helemaal. Kies je voor SuperWifi punten als welkomstcadeau, dan krijg je deze in het installatiepakket geleverd. Wel zo makkelijk, want dan kun je alles direct in één keer installeren.

 

Weet je zeker dat je voor de Superwifi hebt gekozen, en niet voor de korting of het andere cadeautje?

Dit kun je terug vinden in de bevestiging.

Heb je dit al na kunnen kijken, @Casa Nova?
Ik kijk anders graag met je mee en dat kan op basis van jouw klantgegevens. Deze mag je doorgegeven via jouw Forum profiel: de gegevens die je invult in de vakjes waar “Privé” bij staat, zijn alleen inzichtelijk voor de KPN moderators. In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.
Graag jouw volledige naam, geboortedatum, klantnummer en/of bestelnummer + postcode en huisnummer.

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!

Had je al gekeken.

sinds vandaag ben ik nu volledig over dus ook internet en zou van 100Mbps naar 200 gaan, echter zit ik nog steeds op zo’n 121Mbps dit is zowel bedraad als wifi! alles is al herstart.

Reputatie 7
Badge +16

Ik ben helaas niet elke dag aan het werk, dus er kan een aantal dagen reactietijd tussen zitten 😉.

In de bevestiging van de bestelling vind ik nu geen welkomstcadeau terug. Ik heb aan de afdeling Klantenreacties gevraagd of zij een set SuperWifi punten kunnen terugsturen. Ik verwacht dat je binnen 3 werkdagen een terugkoppeling krijgt.
 

sinds vandaag ben ik nu volledig over dus ook internet en zou van 100Mbps naar 200 gaan, echter zit ik nog steeds op zo’n 121Mbps dit is zowel bedraad als wifi! alles is al herstart.

Wat is precies alles? Als wij het hebben over een herstart, dan betekent dat het modem een x aantal minuten van het stroom. Ander advies is om het glasvezelaansluitpunt voor minimaal 2 minuten stroomloos te maken. Een snelheid van 200Mbit/s via wifi kunnen wij niet garanderen, via een bekabelde verbinding moet dit wel gehaald kunnen worden.

Badge

Is opgelost. Versterkers worden opgestuurd. top service!