Beantwoord

Wifipunten retour gestuurd, maar ze zijn alsnog in rekening gebracht op de factuur

  • 27 June 2022
  • 11 reacties
  • 85 keer bekeken

Hoi,

 

ik had wifi punten bij jullie besteld. Deze wou ik retour doen omdat ze toch overbodig waren. Bij de kpn winkel in zwolle zeiden ze dat ik ze daar niet kon retouren aangezien ze online besteld waren. Van de mevrouw in de winkel een adres gekregen om ze te retouren aangezien bij het pakket geen brief of iets dergelijks zat en ik niet wist waar ik ze heen moest zenden. Nu via post nl geretourneerd deze zijn vorige week bij jullie aangekomen. Nu staan ze toch op mijn factuur en ik heb vanuit jullie ook nog niet vernomen of jullie ze hebben ontvangen. Na telefonisch contact moest ik via deze weg contact met jullie opnemen. Groet jacobiene toebast

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 8 July 2022, 19:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Vul je profiel aan met persoonlijke gegevens. Deze zijn alleen zichtbaar voor kpn medewerkers. Daarmee kunnen zij kijken wat er aan de hand is.

Denk dat het zo goed is kwa gegevens

Hoi @Jacobiene . Mag ik vragen naar welk adres jij deze apparaten hebt toegestuurd? (en heb je daar ook nog een verzendbewijs van?)

Ik heb het retour adres van de medewerker in de kpn winkel in zwolle gekregen. Op het verzendbewijs staat 10119, 2400 VB. Het is op 14-6 verzonden.

Het is op 19 juni aangekomen staat er bij de track and trace hierbij staat antwoordnummer 10119, 2400 VB Bleiswijk. Het verzendbewijs heb ik bewaard. 
 

groet jacobiene 

Gaat KPN de retour procedure nog eens een keer eenvoudiger maken, zelfs de winkels weten niet waar het naar toe moet, en eerlijk gezegt, ik snap er ook geen z*k van alleen dat het niet naar het antwoordnummer in Bleiswijk moet wat aankomt in Alphen a/d Rijn.

https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm#/ser-terugsturen/ser-terugsturen-koop-winkel-monteur-uitleg

Ik vond het zowieso een beetje vreemd dat ik het niet in de winkel retour kon doen. Terwijl mij eerst telefonisch werd vertelt door kpn dat juist wel te doen.. 

Ik heb even meegezocht, @Jacobiene .  De winkel kon de superwifi niet innemen omdat het bedrag nog niet bij jou in rekening was gebracht. 

Ik zie dat het wel is doorberekend op de laatste factuur. Klopt het dat het om één superwifi gaat?

2 wifi punten twv €79.

 

groet jacobiene

Ik heb je een privé bericht gestuurd. Kun je daar op reageren?

@Erwin_ ik ben je een pb gedaan

Dank, @Jacobiene .

Ik had je gevraagd om het verzendbewijs en die heb je mij gestuurd. Ik heb vervolgens het aankoop bedrag gecrediteerd. Je krijgt dit op de volgende factuur verrekend.