Beantwoord

Wordt de SuperWifi 's nachts bijgewerkt? Ze piepen dan

  • 1 July 2022
  • 7 reacties
  • 174 keer bekeken

Onlangs 2 super Wifi punten geïnstalleerd. Onze kleindochter bleef slapen en werd omstreeks 03:00 uur wakker van een harde piep die ook weer overging. Afgelopen nacht weer hetzelfde. Ik ging kijken/luisteren maar de piep was weer weg. Wordt de super wifi 's nachts bijgewerkt ?

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 5 July 2022, 08:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @Fleury updates aan hardware wordt in de regel inderdaad vaak 's nachts uitgevoerd om zo weinig mogelijk overlast te bezorgen bij gebruikers.

Bij belangrijke updates wordt het ook vaak aangekondigd, o.a. op het forum.

 

Reputatie 7
Badge +10

Nou dat denk ik niet. Ze krijgen heus niet iedere nacht een update binnen. Als ze geüpdate worden gaan ze blauw knipperen.

Reputatie 7
Badge +10

Toevallig rookmelders op batterijen? Die dingen piepen behoorlijk hard een piep wanneer de batterij bijna leeg is.

Toevallig rookmelders op batterijen? Die dingen piepen behoorlijk hard een piep wanneer de batterij bijna leeg is.

Ook mijn gedachtegang. Goedkope rookmelder met gewone alkaline batterij die bijna leeg is.

Resulteert vaak eerst in enkele piep één keer per 24 uur waarna het steeds vaker wordt. Ben er ooit eens 2 weken 's nachts door gewekt voordat ik dát had gevonden!

Reputatie 7
Badge +24

De SuperWiFi's kunnen volgens mij helemaal niet piepen. Er zit volgens mij helemaal niks - geen luidspreker ofzo - op wat geluid kan produceren. 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi en van harte welkom op ons forum @Fleury! Ik zie dat er al een boel hulp toegesneld is, zoals je ziet hebben we veel behulpzame gebruikers hier :) 

De informatie die hier gedeeld is klopt helemaal: we updaten apparatuur meestal in de nacht. Echter gebeurt dat niet elke nacht. En inderdaad, in apparatuur zoals SuperWifi zit niets dat geluid kan maken. Kan het een rookmelder geweest zijn bijvoorbeeld? We horen graag of je achter de ‘boosdoener’ gekomen bent natuurlijk.

Bedankt allemaal voor de reacties. Heb de boosdoener nog niet boven het bed maar weet in ieder geval wat het NIET is 💐👋 Sluit dan ook maar deze sessie af !