Vraag

Bedankt voor het pakketje. Fijne feestdagen

  • 19 December 2023
  • 16 reacties
  • 367 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Heel hartelijk bedankt voor de verassing pakketje  kpn forum mensen een leuke verrassing geweldig. Fijne feestdagen gewenst en een gelukkig Nieuwjaar 2024.🎄🎄✨️🍻🥂

 


16 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan @cornelis48! Bedankt voor je bijdrage en hulp. Jij ook hele fijne dagen gewenst!

Reputatie 7
Badge +8

Ja hier waren we zaterdag ook verrast.

Keek die postbode beetje raar aan omdat je niks verwacht.

Staat wel je naam op en dan zie je Afzender KPN dan weet je genoeg.

 

Erg bedankt weer!

Reputatie 7
Badge +11

Ik was ook verrast dat ik (nog) niets ontvangen heb.

 

Reputatie 7
Badge +7

❄ ❄ Lekker smikkelen onder de 🎄, Dank! 😉🎄 en fijne dagen gewenst voor iedereen! ❄ ❄

 

Reputatie 7
Badge +9

Ik kreeg ook zojuist een pakketje met handgeschreven kaart, tof! En bedankt natuurlijk :)

Reputatie 7
Badge +10

Totaal verrast, dat PostNL 📬 bij mij vandaag een pakketje vanuit KPN kwam brengen.
Maar bij het openen kreeg ik wel een glimlach 😊 in mijn gezicht!

Kreeg een mooi handgeschreven Kerstkaart 🎄 vanuit het KPN forumteam, met daarbij lekkere dingen voor tijdens de Kerstdagen.

Nog maar 4 maanden actief op het forum, en dan al zo gewaardeerd worden!!
Dat smaakt 😛 naar meer, dat ook in 2024 blijf ik de mede klant helpen.

 

Reputatie 7
Badge +7

Vooral die handgeschreven kaart is een ‘personal touch’ in deze toch, af en toe, onpersoonlijke tijd!

Reputatie 7
Badge +9

Wel kom bij ons forum tiem Michel .uit .Arnhem. het is leuk om mekaar te helpen ikzelf doet het al weer een paar jaar elk jaar een verassing van kpn gehad met kerst maar ook wel eens met sinterklaas😀👍

Reputatie 7
Badge +10

Wel kom bij ons forum tiem Michel .uit .Arnhem. het is leuk om mekaar te helpen ikzelf doet het al weer een paar jaar elk jaar een verassing van kpn gehad met kerst maar ook wel eens met sinterklaas😀👍

 

Beste @cornelis48 

Bedankt voor je welkomstwoord richting mij, erg leuk en vriendelijk van je!
Het is inderdaad super leuk 😀 om elkaar zo te helpen via dit forum, het is in feite een vorm van vrijwilligerswerk waarbij je andere klanten helpt.

En die super leuk verrassing 🎁 vanuit KPN, wordt ook zeker gewaardeerd door mij.

Zover ik mij dat kan herinneren 💭, kreeg ik die niet bij Odido (toen nog T-Mobile) en Simyo.
Wel heb ik tijdens een bijeenkomst op het kantoor van T-Mobile in Arnhem een echte T-Mobile trui 👕 mogen ontvangen.
(Odido zit trouwens nog steeds met hun klantenservice en webcare in mijn woonplaats Arnhem)

Reputatie 7
Badge +20

Blij om te lezen dat de pakketjes goed ontvangen zijn. :) Bedankt voor jullie inzet. Wordt heel erg gewaardeerd. Dat maakt deze community erg bijzonder en leuk om onderdeel van te zijn. :)

Reputatie 7
Badge +9

KPN heel leuk dat ik dit pakketje heb mogen ontvangen. Bedankt. Prettige feestdagen. 

Niets ontvangen hier 😪 was indertijd bij Telfort veel beter voor elkaar 

Reputatie 7
Badge +10

Ook ik was aangenaam verrast toen ik van de KPN een pakketje met inhoud kreeg. Bedankt KPN !!!

Reputatie 7
Badge +10

@Berrie_Kaas 

Hoewel mijn pakketje een iets andere inhoud had. Geeft niks, Het blijft leuk.

Reputatie 7
Badge +10

@Berrie_Kaas 

Het liefst heb ik geen snelweg door een natuurgebied.  Moeten de mensen maar eens (VEEL) meer minder auto gaan rijden.

Reputatie 7
Badge +7

@Berrie_Kaas

Het liefst heb ik geen snelweg door een natuurgebied.  Moeten de mensen maar eens (VEEL) meer minder auto gaan rijden.

Helemaal mee eens @WMG-N al zie ik het op 's heeren wegen vandaag de dag nog niet gebeuren. Ik heb mijn 'handtekening' die met een knipoog was neergeschreven maar weer eens aangepast, immers een mens moet de huidige wereld af en toe eens van een ander kant beschouwen. Prettige feestdagen verder.

Reageer