Beantwoord

Complimenten aan servicemedewerker

  • 11 January 2024
  • 4 reacties
  • 110 keer bekeken

Graag wil ik een compliment geven aan een service medewerker R.****** uit Groningen!  Ik ben erg onder indruk dat er nog mensen bestaan zoals R.******. HIJ MAAKT DE WERELD EEN STUKJE MOOIER MET ZIJN KARAKTER. Hij heeft mij belangeloos zo goed geholpen toen ik het echt niet meer wist. Hoop dat dit bij hem terecht komt. 

Met heel veel dank en respect ,

groeten van, Arissenr

 

Admin: privégegevens doorgegeven

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 11 January 2024, 08:12

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @arissenr, welkom op ons forum, ik zal je compliment doorgeven, bedankt!
Vanwege de privacy heb ik zijn naam wel even verborgen uit je reactie.

Sinds 13 maart tot 22maart problemen gehad met stilstaand beeld en /of geen verbinding met het netwerk.

Iedere keer gebeld en werd prima geholpen, echter kort daarna weer hetzelfde probleem.

Dit heeft zo ruim een week geduurd.

Maandagavond   heb ik 3 kwartier met Nimay uit Enschede aan de telefoon gezeten, zij was echt betrokken en zei dat ze de volgende dag om 18.30 uur terug zou bellen. Wat een aanwinst voor de KPN!

Toen hadden we al een paar uur probleemloos kunnen kijken, maar rond 19.15 uur weer hetzelfde, om gek van te worden.

Woensdag 6 kwartier weer gebeld, iedereen doet zijn uiterste best en vrijdagmorgen is weer een topper, Nelson, langsgekomen en tot nu toe is het probleem opgelost.

Heel veel dank aan Nimay, Winston, Joost en Nelson.

Zij weten wat service is, houdt ze in ere !

 

Reputatie 7
Badge +6

Superlief bericht van je @Marjolino!  😊

Als je jouw gegevens invult, dan kan een moderator de complimenten doorgeven aan de genoemde medewerkers. Zou je je Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en  klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators! En geef hier op het forum even een seintje wanneer dit gedaan is. :-) 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor het compliment @Marjolino, ik geef het door! 😊

Reageer