Dubio op donderdag [29-06-2023]

  • 29 June 2023
  • 12 reacties
  • 118 keer bekeken
Dubio op donderdag [29-06-2023]
Reputatie 7
Badge +30

Samen met Stichting Bartiméus, die zich inzet voor mensen die slechtziend of blind zijn, ontving het KPN Mooiste Contact Fonds recentelijk 40 mensen met een visuele beperking in Depot Boijmans Van Beuningen in Rotterdam. Zij kregen de rondleiding Ongezien Boijmans die speciaal gemaakt is voor blinden en slechtzienden. 

 

Deze dubio op donderdag sluit hier heel mooi op aan: óf elke keer dat je wilt videobellen, word je tijdelijk blind, óf elke keer dat je (gewoon) gebeld wordt/wilt bellen, word je tijdelijk doof. 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Hi @Marcia_ ,

Ik kies optie 1.Als je niet gewoon kan bellen heb je daar meer last van dan als je niet kan videobellen met beeld.

 

Reputatie 7
Badge +16

Optie #1 ;) Met optie #2 wordt een aanzienlijk deel van mijn werk nogal lastig en heb ik opdrachtgevers die niet happy zijn 😅😋

Reputatie 7
Badge +28

Optie geen beeld. Je hebt niet persé beeld nodig bij een gesprek.  

Reputatie 7
Badge +30

Leuk om te zien dat jullie zo eensgezind zijn! Omdat jullie maar met z'n drieën waren, houd ik de vraag even open of iemand het leuk vindt een dubio of dwaling te bedenken voor aankomende donderdag @martijn197108, @SjorsK en @Noordzee? Anders wijs ik alsnog iemand aan ;-).

Reputatie 7
Badge +28

Ik sla over, ben onlangs al aan de beurt geweest. 

Als @SjorsK ook niet wil, wil ik a.s. donderdag wel een Dubio maken.

Reputatie 7
Badge +30

Nou, bij dezen mag je ‘m doen hoor, @martijn197108! Leuk! Ik kijk er naar uit :-).

Reputatie 7
Badge +16

Ik wil wel een Dubio maken, maar moet eventjes nadenken om een leuke te krijgen, ik stuur binnenkort een privéberichtje :-) 

Ik wil wel een Dubio maken, maar moet eventjes nadenken om een leuke te krijgen.

Dan mag jij 'm maken @SjorsK 🙂

Reputatie 7
Badge +16

Ik wil wel een Dubio maken, maar moet eventjes nadenken om een leuke te krijgen.

Dan mag jij 'm maken @SjorsK 🙂

 

Challenge accepted ;) 

Maarrrr dan daag ik je wel uit om mee te doen aan de Dubio 😉 En het dan ook echt te doen 😇 - Geen zorgen, ik ben niks van plan wat ik niet zelf zou doen 💚

Reputatie 7
Badge +30

Haha goed geregeld allemaal. Ik ben nu wel heel benieuwd naar de dubio!

Maarrrr dan daag ik je wel uit om mee te doen aan de Dubio 😉 En het dan ook echt te doen 😇

Akkoord🙂

Â