Dubio op donderdag 4 januari 2024

  • 5 January 2024
  • 30 reacties
  • 315 keer bekeken
Dubio op donderdag 4 januari 2024
Reputatie 7
Badge +7

We kunnen ons leven niet meer voorstellen zonder een aantal technologische vindingen. Velen worden tegenwoordig als onmisbaar geacht. Toch moeten we van een van de onderstaande twee technieken definitief afscheid nemen. Waar neem jij afscheid van?

  1. WiFi
  2. 4G/5G

Graag een onderbouwing van je keuze.


30 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Zekers Shyrin. Dan kies ik @Michel.uit.Arnhem. Zou jij de volgende Dwaling of Dubio willen maken?

Reputatie 7
Badge +7

Ja, er zijn ook nog altijd borden op stations etc… Dus in die zin zou het zonder internet ook kunnen. 🙂 Maar, het zorgt voor veel meer rust in mijn hoofd als ik niet afhankelijk ben van of er ergens een bord of scherm is. En dat ik dat gewoon, altijd, zo op kan roepen. 

Dat is zeker waar. Ik heb dat met mijn camera’s die ik overal kan bekijken en dat geeft rust. Gek eigenlijk want een paar jaar geleden was dat er allemaal nog niet.

Reputatie 7
Badge +19

@Michel.uit.Arnhem jij bent aangewezen voor een nieuwe dwaling of dubio. Ben je nog van plan eentje samen te stellen? 

Reputatie 7
Badge +10

@Michel.uit.Arnhem jij bent aangewezen voor een nieuwe dwaling of dubio. Ben je nog van plan eentje samen te stellen? 

Hoi @Jeroen van KPN ,

Liever niet, ik zit de laatste week niet (helemaal) lekker in mijn vel wegens mijn gezondheid.
Hierdoor kom ik (tijdelijk) wat minder vaak op het forum.

Graag een ander forumlid aanwijzen voor de Dwaling of Dubio.
Als ik mij weer goed genoeg voel, dan wil ik best wel een keer een Dwaling of Dubio plaatsen, maar op dit moment dus even niet.
 

Reputatie 7
Badge +19

Hopelijk voel je je snel weer fit qua gezondheid @Michel.uit.Arnhem 

Reageer