Dwaling op 14 december 2023: een Eindejaarsdwaling!

  • 14 December 2023
  • 23 reacties
  • 407 keer bekeken
Dwaling op 14 december 2023: een Eindejaarsdwaling!
Reputatie 7
Badge +16

We hebben na vandaag nog 2 donderdagen in 2023 te gaan, maar ik ben graag op tijd met deze Eindejaarsdwaling op donderdag! Het is een speciale: met vragen over het forum en een cadeautje! 🎄
 

  • Je kunt tot en met dinsdag 19 december 2023 12:00 uur mee doen
  • Degene met de meeste goede antwoorden krijgt een kerstcadeautje opgestuurd: één voor jezelf en één om weg te geven aan iemand die jij dat gunt! 
  • Moderators mogen mee doen maar winnen geen prijs en mocht je willen vals spelen: onthoud wat er in onze kast op kantoor ligt! 😝
  • Zoals altijd: antwoorden in het wit!
     
Doe je mee?

10 vragen! Let's go!  
 

  1. Hoeveel topics zijn er gestart tussen 01 januari 2023 en 01 december 2023?
     
  2. Wat denk je: zijn dat er meer of minder dan in 2022…? 
     
  3. En hoeveel reacties zijn er tussen 01 januari 2023 en 01 december 2023 binnen gekomen op het forum?
     
  4. Of er moet in de laatste 2 weken van december nog iets heel raars gaan gebeuren, maar wat is het meest bekeken topic in 2023?
     
  5. Wij houden altijd wel van een spelletje! Wie heeft er dit jaar de Grote KPN F1 competitie #2 gewonnen?
     
  6. Samen zorgen voor een veilige, vriendelijke en waardevolle omgeving is heel erg belangrijk voor ons. Daarom kunnen jullie berichten melden.
    Raad eens hoeveel gerapporteerde berichten het Forumteam binnen heeft gekregen tussen 01 januari 2023 en 01 december 2023? 
     
  7.  Een like is zo gegeven en kan betekenen dat je een bericht gelezen hebt, waardeert; dus leuk vindt 👍🏾!
    Wie (moderator of communitylid, maakt niet uit) zal de meeste likes hebben gegeven, tussen 1 januari 2023 en 01 december 2023?

  8. We hebben verschillende categorieën (boards) op het forum. Wat is het populairste board?
     

  9. Het beste antwoord in een topic met een vraag vinden wij belangrijk! Zo kunnen anderen  eenvoudig een antwoord op hun vraag vinden.
    Wie heeft er tussen 01 januari 2023 en 01 december 2023 de meeste beste antwoorden gegeven?
     

  10. Tot slot! Eén van onze paradepaardjes: onze Kennisbank. Alle informatie overzichtelijk op een rij. We schrijven onder andere artikelen op basis van veelgestelde vragen: door en voor jullie!
    Waag eens een gok: wat is het meest bekeken Kennisbank artikel?


Dinsdagmiddag deel ik de antwoorden met jullie en hoop ik een winnaar te mogen kiezen! 


23 reacties

Reputatie 7
Badge +16

 @Erik_ @Raymondt @PeterG @TijtheMan @Alex_P @Noordzee @RBxx @Sanne_M 

@Bram_  @Jasper @Alexandra @Denise_ @Jeroen_dB   @wjb @Marcia_ @Joris62  @Maja_ @martijn197108 @Marcia_ @TDN @HansaanZet @WMG-N @Remco_ @driemaster 

Reputatie 7
Badge +28
  1. 28.000
  2. Meer 
  3. 84.000
  4. KPN introduceert KPN TV+
  5. Raymondt
  6. 165
  7. ik 
  8. Internet (In Internet en Thuiswerk)
  9. ik 
  10. KPN Box 12: van specificaties tot instellingen

 

  • Degene met de meeste goede antwoorden krijgt een kerstcadeautje opgestuurd: één voor jezelf en één om weg te geven aan iemand die jij dat gunt! 

Mocht ik onverwachts de winnaar worden? Dan gun ik het tweede kerstcadeautje aan DennisSchreve. Hij heeft dat wel verdiend! 

Reputatie 7
Badge +7

‘n Poging van mijn kant:​​​​ 
1: 23.572 -
2: meer -
3: 14.873 -
4: inflatiecorrectie -
5: PeterG -
6: 267 -
7: mijzelf 😄 -
8: kennisbank -
9: PeterG -
10: Modems en instellingen in het algemeen

Reputatie 7
Badge +9

1.  7000
2.  Meer
3.  20.000
4.  De dubio van 23 mei 2019
5.  Ehm... hoe heet ie ook alweer?
6.  350
7.  Shyrin, die vindt namelijk alles leuk
8.  Internet
9.  Shyrin, die weet namelijk alles
10. Reset het KPN modem (Experia Box / FRITZ!Box) natuurlijk!

Reputatie 7
Badge +8
  1. 26.315
  2. Meer 
  3. 77.000
  4. KPN TV+
  5. Raymondt
  6. 315
  7. Shyrin
  8. Internet thuisnetwerk en mobiel
  9. PeterG
  10. KPN Box 12  / modems
Reputatie 7
Badge +8

Nog even op de valreep toch een poging:

 

01:    3333
02:    Meer
03:    666600
04:    https://forum.kpn.com/kpn-tv-11/de-kpn-tv-app-de-nieuwe-app-voor-online-tv-kijken-605173
05:    Remco_
06:    77
07:    PeterG
08:    TV natuurlijk... :)
09:    PeterG
10:    https://forum.kpn.com/kennisbank-kpn-tv-149/tv-bekende-bevindingen-585617

Reputatie 7
Badge +8

PS: Wat ligt er in de kast op kantoor? 🤔

Reputatie 7
Badge +24

We hebben na vandaag nog 2 donderdagen in 2023 te gaan, maar ik ben graag op tijd met deze Eindejaarsdwaling op donderdag! Het is een speciale: met vragen over het forum en een cadeautje! 🎄
 

  • Moderators mogen mee doen maar winnen geen prijs en mocht je willen vals spelen: onthoud wat er in onze kast op kantoor ligt! 😝

Ik vind hier wat van 🙁

Reputatie 7
Badge +24

PS: Wat ligt er in de kast op kantoor? 🤔

Voornamelijk ontzettend veel eten, vreetzakken hier. 

Reputatie 7
Badge +21

Ik dacht eerder aan dit geval…. 😉

 

Reputatie 7
Badge +16

PS: Wat ligt er in de kast op kantoor? 🤔

Voornamelijk ontzettend veel eten, vreetzakken hier. 


Bruine fruitschalen. Kennen jullie dat wel?

Reputatie 7
Badge +24

PS: Wat ligt er in de kast op kantoor? 🤔

Voornamelijk ontzettend veel eten, vreetzakken hier. 


Bruine fruitschalen. Kennen jullie dat wel?

Als jullie @Shyrin_ nog niet kennen, dit is wat ze bedoelt met bruine fruitschalen. 

Grootste vreetzak van ons allemaal. 💪🏽

Reputatie 7
Badge +9

Bruine fruitschalen. Kennen jullie dat wel?

Oh als jullie dat daar hebben, dan kom ik af en toe ook eens in Groningen werken 😍

Reputatie 7
Badge +16

Tijd voor antwoorden, ik verklapte er al een paar in onze Eindejaarsgroet 2023:

  1. Aantal geopende topics tussen 01-01-2023 en 01-12-2023 zijn: 21.344
  2.  Vergeleken met 2022, zijn dat meer topics.
  3. Aantal reacties tussen 01-01-2023 en 01-12-2023 zijn: 152.057
  4. Het meest bekeken topic van 2023 is: KPN introduceert KPN TV+
  5. De winnaar van de Grote KPN F1 competitie #2 is @Raymondt 👏🏾
  6. Het aantal gerapporteerde berichten tussen 01-01-2023 en 01-12-2023 is: 729 stuks.
  7. Grote kan dat je van hem een like gekregen hebt, @PeterG heeft tot nu toe de meeste likes gegeven! 👑
  8. Meest populaire board op het forum is Internet
  9. De meeste Beste Antwoorden zijn gegeven door @Noordzee
  10. Het meest bekeken Kennisbankartikel is KPN afstandsbediening koppelen of resetten

Bedankt voor jullie deelname! Ook hier heeft hij het Beste Antwoord gegeven… de winnaar is: @Noordzee! Gefeliciteerd!

Er komt zsm een prijsje naar jou en jouw nominatie @Dennis Schreve toe! 

Reputatie 7
Badge +22

de winnaar is: @Noordzee! Gefeliciteerd!

Er komt zsm een prijsje naar jou en jouw nominatie @Dennis Schreve toe! 

Dus ik heb ook een prijsje gewonnen @Shyrin_? 😁

Reputatie 7
Badge +28

Zeker @Dennis Schreve 

 

  • Degene met de meeste goede antwoorden krijgt een kerstcadeautje opgestuurd: één voor jezelf en één om weg te geven aan iemand die jij dat gunt! 

Mocht ik onverwachts de winnaar worden? Dan gun ik het tweede kerstcadeautje aan DennisSchreve. Hij heeft dat wel verdiend! 

Veel plezier ermee! 

Reputatie 7
Badge +22

Zeker @Dennis Schreve 

 

  • Degene met de meeste goede antwoorden krijgt een kerstcadeautje opgestuurd: één voor jezelf en één om weg te geven aan iemand die jij dat gunt! 

Mocht ik onverwachts de winnaar worden? Dan gun ik het tweede kerstcadeautje aan DennisSchreve. Hij heeft dat wel verdiend! 

Veel plezier ermee! 

Dank je wel @Noordzee 

Reputatie 7

Gefeliciteerd, @Noordzee! Welverdiend, en wat leuk dat je @Dennis Schreve hebt gekozen!

Reputatie 7
Badge +22

Gefeliciteerd, @Noordzee! Welverdiend, en wat leuk dat je @Dennis Schreve hebt gekozen!

Ik ben wel benieuwd wat het is @Noordzee, maar nog geen Track & Trace gekregen! 🤣 LOL!

@Shyrin_ waar blijft het cadeautje? 😜 LOL!

Reputatie 7

Geduld is een schone zaak Dennis 😉

Gefeliciteerd Noordzee! 

Reputatie 7
Badge +22

Geduld is een schone zaak Dennis 😉

Gefeliciteerd Noordzee! 

😂 Nou ja zeg! @Jasper! 😂🙈 LOL!

Reputatie 7
Badge +22

de winnaar is: @Noordzee! Gefeliciteerd!

Er komt zsm een prijsje naar jou en jouw nominatie @Dennis Schreve toe! 

Dank je wel @Shyrin_ en @Noordzee jij ook bedankt dat je voor mij hebt gekozen. Met al lichamelijke klachten en toestanden maak me dat wel weer wat vrolijker. Fijne feestdagen allemaal! 🎄🎄🎄

Reputatie 7
Badge +28

Hier ook de prijs ontvangen. Dankjulliewel! 👍

 

Dank je wel @Shyrin_ en @Noordzee jij ook bedankt dat je voor mij hebt gekozen. Met al lichamelijke klachten en toestanden maak me dat wel weer wat vrolijker. Fijne feestdagen allemaal! 🎄🎄🎄


En die vrolijkheid was precies de bedoeling. Geniet van je prijs. Fijne feestdagen! 

Reageer