Dwaling op donderdag [22-06-2023]

  • 22 June 2023
  • 9 reacties
  • 134 keer bekeken
Dwaling op donderdag [22-06-2023]
Reputatie 7

Deze keer eens iets heel anders voor de dwaling. Ik heb een woordzoeker gemaakt. En niet zomaar een, maar eentje mét een oplossing. Als je alle woorden afgestreept hebt dan vormen de overgebleven letters een zin. 

 

Reageer met die zin (in het wit), en dan zullen we volgende week zien wie de winnaar is 😄

adsl afstandsbediening alex
alexandra android antwoord
app bart bram
cloud denise digitenne
dubio duurzaam dwaling
email erik erwin
forum frequentie ftu
groningen internet ios
jan jasper jeroen
kabel kennisbank koper
kpn maja marcia
modem moderator ont
paul provider ptt
quiz remco router
rutger sanne shyrin
spam sqc superuser
taart tablet telefoon
televisie thomas topic
updates vdsl vikash
voetbal website wifi
zenderlijst

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Zeker een dwaling aangezien het nu 22-6-2023 is ;)

 

Reputatie 7

@Erik_ is stiekem een tijdsreiziger 😉 Het topic is nu in het heden!

Reputatie 7
Badge +30

Ik hou heel veel letters over😫 Ik wil graag tv cinq monde en dan een heleboel andere letters🙊

Reputatie 7
Badge +21

Ja hier ook hetzelfde, een heleboel medeklinkers. 😉

Het begint al met het woord KPN. Streep ik nou KPN weg (boven) of NPK (beneden)?🤔

Reputatie 7
Badge +8

Inderdaad heel veel letters maar sommige woorden kan je 2 keer vinden dus wat is dan de goeie?

Reputatie 7

Ach, wat jammer! 

Ik zie inderdaad dat er aardig wat extra letters overblijven nadat de oplossingsletters gevonden zijn :(

Dat gaf de generator die ik gebruikte voor de puzzel niet aan, dat er alsnog extra letters zouden zijn. Anders had ik dat aangegeven.

 

Voor degenen die nog wel willen puzzelen, de zin die ik zoek zit, in leesrichting, in de bovenste helft. En als je een beetje bekend bent met het forum en sommige van de verzoeken die binnenkomen, dan vind je hem :)

 

Betreffende KPN vs NPK, ik zie dat deze er inderdaad in beide vormen inzit. Overige korte woorden heb ik niet meerdere keren gezien. Voor deze raad ik dan aan, als je de puzzel nog wilt doen, om dit woord als laatste te doen, dan wijst het zich wel welke van de twee je moet nemen.

 

Ik geef jullie nog een dag en zal morgen de oplossing plaatsen.

Reputatie 7
Badge +8

PTT kwam ook 2 keer voor

Reputatie 7

* checkt nog een keer *

Oh verrek. Nou ja, die kunnen probleemloos allebei aangekruist worden :D

Reputatie 7

 Hier is ‘ie dan, het antwoord 😄

De gezochte zin was ‘ik wil graag tv cinq monde’, en @Marcia_ heeft deze gevonden én in haar reactie opgenomen. Dus bij dezen is zij dan ook de winnaar en mag ons deze week verblijden met een hersenkraker.

 

'k heb alle overbodige letters maar even blauw gemaakt. Lesje geleerd voor een volgende keer: puzzels zijn leuk, maar misschien een ander formatje 😁